بهمن بيستُ دو بهمن بيستُ دو .

بهمن بيستُ دو

راه حل و تمرين هاي خارق العاده كوچك كردن شكم

كوچك كردن شكم يكي از مهمترين مسائل، براي داشتن تناسب اندام است. زيبايي اندام در بسياري از موارد به داشتن شكمي صاف و تخت وابسته است. براي داشتن شكم كوچك و همينطور خوش فرم جلوه كردن لباس بر تن كه در پي آن سلامتي نيز حاصل خواهد شد، لازم به پيش گرفتن راهكارهايي است  كه بدون ترديد ورزش كردن و كالري سوزي د فعاليت هوازي اصلي ترين و شاه كليد رسيدن به اين هدف زيبا مي باشد.

ما در اين متن، اين راهكارها را برايتان كنار يكديگر گردآوري كرده‌ايم. همراه ما باشيد تا به طور كامل هر يك از آنها را برايتان بيان كنيم.

 

كوچك كردن شكم؛ دغدغه بزرگي نيست

 

امروزه براي داشتن تناسب اندام راهكارهاي بسيار موثري مشخص شده است. وقتي فرد مصمم شود و اراده قوي براي خوش اندام شدن داشته باشد، تقريبا نيمي از مسير براي دست يافتن به آنرا طي كرده است.

زيرا تنها مي‌توان با رعايت چند نكته كليدي به اين منظور دست يافت. تغييراتي در سبك زندگي كه بسيار سطحي و آسان هستند طي چند ماه، مي‌تواند تاثيرات چشمگيري را براي فرد بروز دهد.

 

مطالب مرتبط با كوچك كردن شكم

 

گزينه‌هاي مختلفي طي سال‌هاي اخير براي داشتن تناسب اندام و كوچك كردن شكم ارائه شده است كه يكي از آنها عمل‌هاي جراحي محسوب مي‌شود. با وجود اينكه اين جراحي‌ها به سرعت سبب تناسب اندام مي‌شوند، ممكن است آسيب‌هاي جدي را براي بدن به همراه داشته باشند.

اما هستند افرادي كه بدون انجام هرگونه عمل روي بدن خود، سعي بر ايجاد تناسب اندام و كوچك كردن شكم مي‌كنند. در اين متن موارد مناسبي براي همه افراد ارائه كرده‌ايم كه بسيار موثر هستند و به بهتر شدن تناسب اندام كمك خواهند كرد.

 

چگونه از ناحيه شكم لاغر شويم؟

 

دغدغه مهم براي رفتن به مهماني و مراسم‌هاي دورهمي، ممكن است زيبا بودن لباس در تن باشد كه به همين دليل نياز به كوچك كردن شكم ايجاد مي‌شود.

البته كه سلامتي مهم‌تر از فرم اندام است اما اگر كمي با خودمان رو راست باشيم، پي مي‌بريم كه هيچوقت پيروي از روند تغذيه‌اي سالم به نسبت نيازهاي بدن، در كنار فعاليت بدني روزانه كه كيفيت عمر را افزايش مي‌دهد، چربي شكمي را ايجاد نمي‌كند.

بهتر است قبل از اعتماد به رژيم‌هاي كوتاه مدت كه قول كاهش وزن در بازه زماني كوتاه را مي‌دهند، از راهكارهايي كه در اين متن براي كوچك كردن شكم ارائه شده است كمك گرفت.

همچنيني مقالات مفيدي را در مجله سلامتي و تندرستي ماوراي سلامت در اين باره يافته ايم كه مي توانيد آن ها را نيز مطالعه كنيد.

 

اعتدال در مصرف كربوهيدرات

 

اكثر غذاهايي كه مصرف مي‌شوند به عنوان وعده‌هاي اصلي حاوي مقدار زيادي كربوهيدرات هستند. البته كه بدن براي بازسازي بسياري از بافت‌هاي خود و تامين انرژي نياز به دريافت كربوهيدرات دارد.

پس اين موضوع نشان مي‌دهد كه به هيچ وجه نبايد مصرف آنها قطع شود. تنها بهتر است در حد اعتدال مصرف شوند و ترجيحا از غلات سبوس‌دار و كامل استفاده شود.

براي كمتر كردن مصرف كربوهيدرات مي‌توان از انواع سالاد ميوه و سبزيجات كه فيبر بالايي دارند به عنوان پيش غذا و همينطور نوشيدن يك ليوان آب، نيم ساعت قبل از غذا استفاده كرد. از اين طريق كربوهيدرات كمتري به بدن خواهد رسيد.

 

قطع مصرف شيريني‌جات و قند

 

براي رسيدن قند مورد نياز بدن حتما نبايد از قندهاي مصنوعي استفاده كرد. توجه به اين نكته كه مصرف ميوه‌ها و ميوه خشك مي‌تواند قند مورد نياز بدن را تامين كند نكته ضروري است كه بهتر است در نظر گرفته شود.

اگر از بزرگ بودن شكم خود ناراحت هستيد بايد با زياده روي در مصرف شيريني‌جات، كيك خامه‌اي، نوشابه‌هاي قندي و گازدار و همينطور انواع آبنبات‌ها، خداحافظي كنيد.

 

مصرف پروتئين بيشتر

 

با كاهش وزن كلي مي‌توان به كوچك كردن شكم نيز منجر شد. براي اين منظور بهتر است از پروتئين بيشتري استفاده كرد تا بدن به جاي سوخت عضلات بدن، از پروتئين دريافتي انرژي مورد نياز را تامين كند.

منابع پروتئيني مانند تخم مرغ، انواع غذاهاي دريايي، انواع حبوبات و گوشت‌ قرمز يا سفيد منابعي غني از پروتئين هستند كه بهتر است در برنامه روزانه گنجانده شوند.

 

مصرف بيشتر انواع ميوه و سبزيجات

 

از آنجايي كه سبزيجات فرايند چربي سوزي را معكوس مي‌كنند، براي رسيدن به كاهش وزن و از بين رفتن چربي‌هاي شكمي، بسيار موثر هستند.

از اين رو بهتر است از ميوه و سبزيجات بيشتري براي كوچك كردن شكم استفاده كرد و از آنها به عنوان پيش غذا و يا ميان وعده‌ها استفاده كرد. نكته مهمي كه اين راهكار به همراه دارد، اين است كه از ايجاد يبوست جلوگيري مي‌شود.

 

آب كردن سريع شكم و پهلو با ورزش

 

براي داشتن شكم تخت بهتر است روزانه بين 40 دقيقه الي 1 ساعت فعاليت بدني منظم و ورزش هوازي انجام شود. بهترين ورزش‌ها براي از بين بردن چربي‌هاي اطراف كمر شامل موارد زير مي‌شود:

 

چگونگي بهره از ورزش براي كوچك كردن شكم

 

بهتر است دقت شود كه براي نتيجه بهتر و سوزاندن چربي‌ها، كوچك كردن شكم و پهلوها، بهتر است تا يك ساعت قبل از انجام حركات ورزشي غذاي سنگين مصرف نشود.

در ادامه آن نيز بعد از تمام شدن فعاليت بدني بايد تا 2 ساعت از خوردن غذا با كالري بالا پرهيز شود. زيرا ممكن است بيشتر جذب بدن شود و بدتر موجب بالا رفتن وزن شود. از انواع ميوه و سبزيجات، آب و آبميوه‌هاي طبيعي مي‌توان براي جلوگيري از ضعف و گرسنه شدن حين تمرين استفاده كرد.

 

حذف چربي‌هاي غير مفيد

 

مصرف چربي بيش از حد از جمله مواردي است كه براي افزايش وزن كل بدن و چربي اطراف شكم بسيار تاثيرگذار است. به همين منظور بايد سعي كرد تا از مصرف چربي‌هاي اشباع كه اغلب از چربي‌هاي حيواني حاصل مي‌شوند، پرهيز كرد.

جايگزين كردن روغن‌هاي گياهي مهمترين گام براي حذف چربي‌هاي بد به شمار مي‌روند. استفاده از روغن زيتون، روغن كانولا و روغن نارگيل بهترين گام براي دريافت چربي خوب است.

از طرفي ديگر بهتر است انواع سس كه چربي زيادي دارند مانند سس مايونز از رژيم غذايي به طور كلي حذف شوند و به جاي آنها از ليمو ترش تازه، سركه و روغن زيتون براي مزه دار كردن سالاد استفاده شوند.

 

هيدراته نگه داشتن بدن و مصرف آب

 

شايد نوشيدن آب راهبردي بسيار سطحي باشد اما براي سير ماندن و تامين بسياري از مواد مغذي مورد نياز بدن كافي است تا در طول روز از 8 الي 12 ليوان آب مصرف كرد.

اين موضوع علاوه بر اينكه به دوري از ريزه‌خواري كمك مي‌كند و فرد را سير نگه مي‌دارد، مي‌تواند به پيشگيري از چروك شدن پوست و شل نشدن پوست بر اثر كاهش سايز، منجر شود.

 

زمان مناسب براي وعده‌هاي غذايي

 

اگر خواهان كوچك كردن شكم هستيد، بايد غذا خوردن بعد از ساعت 21 به بعد شب را ممنوع كنيد. علاوه بر اين موضوع لازم به ذكر است كه بهتر است صبحانه را زود تر و قبل از ساعت 9 ميل كرد و تا زمان ناهار از ميان وعده‌هاي سبك مانند انواع ميوه و سبزيجات، لبنيات كم چرب، ميوه خشك و همينطور آجيل و انواع مغزها بهره‌مند شد.

 

اندازه وعده‌هاي غذايي

 

در وعده‌هاي غذايي اصلي نبايد حجم زيادي از مواد غذايي را وارد بدن كرد. بهتر است وعده‌هاي اصلي را تقسيم كنيد و از غذا با مقدار كم، در تعداد وعده‌هاي مختلف استفاده كنيد. ميان وعده‌ها مي‌توانند كمك بسيار زيادي را در كاهش وزن كلي بدن و كوچك كردن شكم را به همراه داشته باشند.

 

 

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=22fb18dd-d468-4793-8508-011bd004f5c6

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://mavarayesalamat.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/wesleycruz1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:WesleyCruz1

https://www.pubpub.org/user/wesley-cruz-2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/WesleyCruz1

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۰:۵۲ توسط:sam موضوع:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

 

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران

يك وكيل پايه يك دادگستري براي اينكه اعتبار كافي داشته باشد و بتواند به خوبي پرونده حقوقي شما را پيگيري كند، بايد ويژگي‌هاي خاصي داشته باشد. در واقع ويژگي‌هاي وكيل است كه مي‌تواند به حل مشكل شما كمك كند. برخي از ويژگي‌هاي بهترين وكيل پايه يك دادگستري شامل: نظم و انضباط در امور جاري، آراستگي ظاهري و كاريزمايي كه از يك وكيل پايه يك انتظار مي‌رود. شجاعت و اقتدار كافي براي رسيدگي به پرونده‌هاي قضايي حساس يك وكيل خوب هميشه از آزادي، آبرو، مال و جان موكل خود دفاع مي‌كند و سعي در احقاق حق او دارد. رعايت ادب و حسن رفتار و گفتار در برابر مراجع قضايي و موكل تسلط كامل بر تمام قوانين و جديدترين لوايح و مصوبات فن باين قوي، استدلال و هوش بالا براي قانع كردن تمام افراد مربوط به دعوا

مفهوم بطلان و انحلال قرارداد و تفاوت آنها:

بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران ، مي تواند در حوزه هاي مختلف حقوقي و ملكي ، كيفري ابقه فعاليت داشته باشد و از آنجائيكه در تهران با تعداد و تنوع زياد پرونده هاي مختلف قضائي رو به رو هستيم ، يك وكيل در تهران مي تواند به وكيل باتجربه اي تبديل شود كه در كنار داشتن علم حقوقي ، با اطلاع از رويه قضائي دادگاه هاي تهران نيز بهتر بتواند به دفاع از حقوق موكلين خود بپردازد .

 

در تهران وكلاي زيادي مشغول فعاليت در زمينه‌هاي حقوقي مختلف هستند و تشخيص بهترين آنها تا حد زيادي با استفاده از راه‌حل‌هايي كه ذكر كرديم ممكن است. يكي از بهترين راه‌حل‌ها براي انتخاب بهترين وكيل پايه يك دادگستري تهران مراجعه به موسسات حقوقي است. اين موسسات در هر مورد چندين گزينه به شما پيشنهاد مي‌كنند و انتخاب وكيل را با توجه به هزينه مورد نظر شما معرفي مي‌كنند. موسسه حقوقي ميعاد عدالت يكي از معتبر‌ترين موسسات حقوقي در ايران است كه با بهترين وكلاي تهران همكاري مي‌كند. اين موسسه با موفقيت بيش از 80 درصدي در پرونده‌هاي خود اعتبار بالايي دارد و رضايت موكلان را تا بيشترين حد خود كسب كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۷:۱۵ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

همه­ چيز درباره دريافت شهروندي تركيه

مقدمه

مهاجرت يكي از مقوله­هايي است كه در سال­هاي اخير بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته است و بسياري براي رسيدن به سطح زندگي بالاتر و ايجاد تنوع در زندگي خود دست به مهاجرت مي­زنند. از اين رو بسياري از كشور­ها شرايط ويژه­اي را براي اتباع خارجي فراهم ديده­اند تا اين افراد بتوانند به آساني مهاجرت كنند.

q1_4edu.jpg

نمايي از پاسپورت و پرچم كشور تركيه

تركيه يكي از كشور­هايي است كه با توجه به قدرت اقتصادي بسيار بالا، جاذبه­هاي تاريخي متعدد و مراكز خريد به روز به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا بدل گشته است كه اين نكته باعث افزايش تمايل افراد براي مهاجرت به اين كشور شده است. در اين مقاله مي­خواهيم تا در رابطه با همه­چيز درباره دريافت شهروندي تركيه صحبت كنيم. با ما همراه باشيد.­

مهاجرت به تركيه

اگر بخواهيم ليستي از زيباترين­ كشورهاي دنيا منتشر كنيم، قطعا كشور تركيه يكي از گزينه­هاي اصلي انتخابمان مي­باشد. اين كشور فراقاره­اي در بين قاره آسيا و اروپا مشترك بوده كه اين مهم، موقعيت جغرافيايي كشور تركيه را بسيار استراتژيك كرده است. همچنين نظام اقتصادي اين كشور بسيار قدرتمند است و پول اين كشور از ارزش بالايي برخوردار است.

نمايي از كشور تركيه

علاوه بر تمام موارد بالا، يكي از مواردي كه تركيه را به يكي از محبوب­ترين مقاصد براي ايرانيان تبديل مي­كند، نزديكي اين كشور به ايران است. ما ايرانيان براي سفر به تركيه نياز به اخذ ويزا نداريم و همچنين به دليل نزديكي فرهنگ و ديدگاه­هاي افراد در اين دو كشور، تركيه به يكي از مقاصد مهاجرتي محبوب براي ما ايرانيان تبديل شده است.

شرايط موردنياز شهروندي تركيه

شهروندي كشور تركيه شرايط دارد كه با رعايت آن­ها مي­توانيد به راحتي براي دريافت حق شهروندي اين كشور اقدام كنيد. از اصلي­ترين شرايط موردنياز براي اخذ اين مهم، اين است كه فرد خواهان شهروندي بايد از قدرت تشخيص كافي داشته باشند تا كاملا  نشان­ دهد كه قصد مهاجرت به كشور تركيه را دارد. همچنين براي كسب اقامت اين كشور بايد از سطح درآمد خوبي برخوردار باشيد و بتوانيد به راحتي شغل مناسبي را در اين كشور بيابيد. از ديگر شرايط موردنياز براي كسب شهروندي كشور تركيه مي­توان به سطح زبان خوب، سلامت كامل و به خطر نيانداختن امنيت ملي اشاره كرد.

مزاياي شهروندي تركيه

كسب اقامت دائم تركيه و شهروندي اين كشور بودن مزاياي بسياري دارد. از مزاياهاي اين مهم، مي­توان به موارد زير اشاره كرد.

  • امكان سفر بدون اخذ ويزا به بسياري از كشورهاي دنيا
  • دريافت بيمه
  • نيازي به حداقل اقامت نيست
  •  دريافت حق كار در تركيه بدون نياز به اخذ مجوز كار تركيه
  • اخذ حق دريافت وام
  • دريافت كارت شناسايي تركيه و بهره­مندي از بيمه
  • امكان دريافت تابعيت دوگانه. اين بند به اين معناست كه درصورت تمايل براي دريافت اقامت تركيه نيازي به انصراف از تابعيت كشور مبداء خود نداريد.
  • اجازه دريافت كرديت كارت
  • مدرن و به روز بودن اين كشور

q1_4edu.jpg

پاسپورت كشور تركيه

روش­هاي دريافت شهروندي تركيه

اخذ شهروندي تركيه راه و روش مخصوص به خود را دارد و با ديگر كشور­ها متفاوت است. اين كشور به دليل جاذبه­هاي طبيعي و تاريخي كم­نظير به يكي از توريست­پذيرترين كشور­هاي دنيا تبديل شده است. اين مهم باعث شده تا بسياري از افراد با بازديد از اين كشور به كسب شهروندي تركيه تمايل داشته باشند. به همين دليل مقامات كشور تركيه شرايطي را فراهم آورده­اند تا اتباع خارجي بتوانند با روش­­هايي در اين كشور ساكن شوند. در ادامه به معرفي برخي از اين روش­ها مي­پردازيم.

  • دريافت اقامت كاري

يكي از راه­هاي كسب شهروندي كشور تركيه، كاركردن در اين كشور است. شما مي­توانيد با كار در كشور تركيه و پرداخت ماليات حداقل به مدت پنج سال، اقامت كاري كشور تركيه را به دست بياوريد.

  • دريافت اقامت با ثبت شركت در تركيه

يكي ديگر از راه­ها كسب اقامت در تركيه ثبت شركت در اين كشور است. شما مي­توانيد با اثبات تمكن مالي، شركتي معتبر در كشور تركيه ثبت كنيد و با رد كردن بيمه حداقل به مدت پنج سال از حقوق شهروندي تركيه بهره­مند شويد.

  • سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه­ گذاري در بانك­هاي كشور تركيه يكي ديگر از راه­هاي كسب شهروندي تركيه مي­باشد. شما مي­توانيد با سرمايه گذاري در بانك­هاي كشور تركيه به ارزش پانصد هزار دلار به مدت حداقل سه سال، از حقوق شهروندي اين كشور بهره­مند شويد.

  • خريد ملك در تركيه

يكي از راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت و شهروندي كشور تركيه، خريد ملك در اين كشور است. طبق قوانين مهاجرتي جديد كشور تركيه شما مي­توانيد با سرمايه گذاري حداقل چهارصد هزار دلاري در املاك كشور تركيه حق و حقوق شهروندي اين كشور را دريافت كنيد. اين روش يكي از سريع­ترين راه­هاي كسب اقامت در كشور تركيه است و با استفاده از اين روش مي­توانيد در كم­تر از سه ماه پاسپورت خود را دريافت كنيد.

 

نمايي از خريد ملك در تركيه و كسب اقامت اين كشور

بهترين راه دريافت شهروندي تركيه

همانطور كه مي­دانيد يكي از بهترين و راحت­ترين راه­هاي كسب اقامت دائم كشور تركيه خريد ملك در اين كشور است. طبق آخرين قوانين مهاجرتي كشور تركيه كه در سال 2021 به ثبت رسيد، شما مي­توانيد با سرمايه گذاري و خريد خانه در تركيه به مبلغ بيش از چهارصد هزاردلار براي اخذ شهروندي تركيه اقدام كنيد.

 

نمايي از كسب افامت تركيه با خريد ملك در اين كشور

البته لازم به ذكر است كه بسياري از افراد نمي­توانند بدون كمك يك شخص آگاه در اين مسير بسيار سخت به موفقيت برسند. به همين دليل افرادي كه مي­خواهند با خريد ملك در تركيه اقامت اين كشور را به دست بياورند، بايد از كمك فردي آگاه و كاربلد استفاده كنند. HB Group كه يكي از شركت­هاي معتبر خريد ملك در استانبول است، با معرفي بهترين پروژه­هاي فعال در استانبول شما را در اين مسير همراهي مي­كند.

در سال­هاي اخير HB Group با استفاده از تجربه و ارتباطات خود توانسته است با دريافت اقامت براي بسياري از متقاضيان، رضايت را براي افراد به ارمغان بياورد. شما مي­توانيد همين الان با برقراري تماس با مشاوران كاربلد و حاذق HB Group از مشاوره­هاي دقيق اين افراد بهره­مند شويد.

با HB Group مطمئن سرمايه گذاري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۶:۴۳ توسط:sam موضوع:

چسب سنگ گرانيت قيمت و خريد آنلاين

چسب سنگ گرانيت قيمت و خريد آنلاين


چسب سنگ گرانيت ياپيش را با قيمتهاي متفاوتي به صورت آنلاين در سايت ما مي توانيد خريداري كنيد.

در واقع چسب سنگ يكي از چسبهاي مهم در صنعت و ساختمان سازي به شمار مي آيد به گونه اي كه ابزار و وسايل جدايي ناپذير در ساخت و ساز به حساب مي‌آيد كه كاربردهاي بسيار زيادي را دارد چسب سنگ ها انواع مختلفي دارند و حضور پررنگ و مهمي را در زمينه چسباندن سنگها دارند.

چسب سنگ باعث وصل كردن دو سنگ به همديگر يا به ديوار مي شود در واقع اين سنگ ها مي توانند از جنس هاي متفاوتي باشند مانند سراميك بزرگ و كوچك گرانيت، قطعات سيماني مورد استفاده قرار مي گيرد چسب سنگ ياپيش داراي ويژگي‌هاي بسيار زيادي مي باشد كه يكي از ويژگي‌هاي آن مقاومت و استحكام زياد در برابر ضربه و ناپايداري هايي كه ممكن است به وجود بيايد است.

  در واقع هنگامي كه چسب سنگ گرانيت استفاده مي كنيم مي توانيم دو قطعه سنگ را به يكديگر بچسبانيد و يا حتي درزها و منافذي كه در سنگ ها وجود دارد مي توانيد با چسب سنگ بپوشانيد.

چسب سنگ بعد از اينكه خشك شود ديگر به راحتي نمي توان آن را جدا كرد مگر اينكه آن را بشكانيد پس هنگام چسباندن وسايل به يكديگر دقت داشته باشيد تا به درستي كار را انجام دهيد و مجبور نباشيد پس از نصب اشتباه با سختي زياد آن قسمت را جدا كنيد.

بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت كدام است؟ شايد براي شما نيز سوال شده باشد كه بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت براي سنگ هاي مرمر و سنگهاي طبيعي كدام برندها هستند؟ بهترين چسب سنگ گرانيت كه اين روزها بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد، چسب سنگ گرانيت تركي ميباشد كه يكي از چسب سنگ هاي معروف است و از موادي به نام مواد پلي استر ساخته شده است چسب سنگ ها براي چسباندن دو تكه سنگ مورد استفاده قرار مي گيرد به گونه اي كه يكي از ويژگيهاي بارز چسب سنگ مي باشد اما چسب سنگ هاي ياپيش علاوه بر اين كه در چسباندن سنگ ها مورد استفاده قرار مي گيرد در ساخت وسايل ديگر نيز مورد استفاده قرار مي گيرد در واقع شما مي توانيد از بهترين چسب مخصوص سنگ گرانيت براي ساخت وسايل هنري نيز استفاده كنيد و وسايل مختلفي را به هم بچسبانيد.

چسب مخصوص سنگ گرانيت داراي انواع مختلفي هستند كه نوعي از آنها به صورت چسب سنگ هاي خميري مي‌باشد كه در چسباندن كاشي ها و سفال نقش بسيار مهم و پررنگي را دارند و مي توان از آنها در كاشي كاري ها و نماكاري ساختمان هاي بزرگ و كوچك استفاده كرد چون اين چسب سنگ همانطور كه مي دانيد از مقاومت و استحكام بسيار بالايي برخوردار است و به راحتي از بين نمي روند و چون تغييرات دمايي مختلفي را تحمل ميكنند و بدون تغيير شكل ظاهري مي توانند گزينه بسيار مناسبي باشند.

منبع: سايت ياپيش چسب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۱:۳۵ توسط:sam موضوع:

طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي سايت، فرآيندي است كه براي ايجاد يك وب‌سايت به‌كار مي‌رود. اين فرآيند شامل طراحي و توسعه صفحات وب، انتخاب قالب، برنامه‌نويسي و ارائه محتوا است. هدف طراحي سايت، ايجاد يك وب‌سايت قابل استفاده، جذاب و كاربرپسند است.

در ابتدا براي طراحي سايت، بايد هدف و نوع سايت مشخص شود. به عنوان مثال، يك سايت شركتي، يك سايت فروشگاهي، يك وبلاگ يا يك سايت شخصي. براي هر نوع سايت، نيازهاي مختلفي وجود دارد و بايد بر اساس آن‌ها طراحي شود.

طراحي قالب سايت، يكي از مهمترين بخش‌هاي طراحي سايت است. قالب بايد جذاب، قابل استفاده و كاربرپسند باشد. براي اين منظور، انتخاب قالب مناسب بسيار مهم است. برخي از قالب‌ها رايگان هستند و برخي ديگر به صورت پولي عرضه مي‌شوند.

برنامه‌نويسي سايت، بخش ديگري از طراحي سايت است كه براي توسعه و ايجاد صفحات وب استفاده مي‌شود. اين بخش شامل زبان‌هاي برنامه‌نويسي مختلفي مانند HTML، CSS، JavaScript و PHP است. براي توليد كد بهينه و قابل استفاده، از استانداردهاي برنامه‌نويسي و تكنيك‌هاي بهينه‌سازي استفاده مي‌شود.

ارائه محتوا، بخش ديگري از طراحي سايت است كه بايد به دقت انجام شود. محتواي سايت بايد جذاب و قابل استفاده باشد. همچنين، بايد بهينه‌سازي شده و به روزرساني منظم داشته باشد.

در نهايت، پس از ايجاد سايت، بايد به بهينه سازي سايت پرداخته شود. بهينه‌سازي سايت شامل افزايش سرعت بارگيري صفحات وب، بهبود موتورهاي جستجو و بهينه‌سازي تجربه كاربري است. اين موارد بسيار مهم هستند و مي‌توانند تأثير زيادي بر روي موفقيت سايت داشته باشند.

به طور كلي، طراحي سايت يك فرآيند پيچيده و چندگانه است كه براي رسيدن به نتيجه‌اي بهتر، نيازمند برنامه‌ريزي، تجربه و دانش فني مي‌باشد. براي طراحي سايتي كه موفقيت بيشتري داشته باشد، بايد به همه جنبه‌هاي آن توجه شود و نيازمند ارتباط صحيح و مستمر با كاربران سايت و همچنين توسعه‌دهندگان و طراحان وب باشد. در نتيجه، يك سايت كامل و موفق، نيازمند طراحي، بهينه‌سازي و به‌روزرساني منظم مي‌باشد.

طراحي سايت در اصفهان

طراحي سايت يكي از مهمترين عوامل موفقيت در فضاي آنلاين است. اگر شما در اصفهان هستيد و مي‌خواهيد يك سايت حرفه‌اي و جذاب داشته باشيد، بايد با مواردي مانند طرح‌بندي مناسب، قابليت پاسخگويي به اندازه كافي، سرعت بارگيري صفحات، بهينه‌سازي موتورهاي جستجو و بالا بودن تجربه كاربري آشنا شويد.

در طراحي سايت در اصفهان، بايد با شناسايي مخاطبان و خدمات/محصولاتي كه شركت شما ارائه مي‌دهد، شروع كرد. براي اين كار، بايد با مشتريان و مديريت شركت صحبت كرد و دركي كامل از نيازهاي آنها داشت.

سپس، با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن و استانداردهاي طراحي وب، بايد طراحي سايت را آغاز كرد. در اين مرحله، بايد طرح‌بندي و رنگ‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد و قابليت پاسخگويي را براي انواع دستگاه‌هاي مختلف فراهم كرد.

در نهايت، با بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، مي‌توانيد سايت خود را به يك سايت موفق و بازديدكننده‌دار تبديل كنيد. براي طراحي سايت در اصفهان، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد.

طراحي سايت بيمه

طراحي سايت بيمه يكي از مهمترين عوامل در ايجاد حضور آنلاين صنعت بيمه است. سايت بيمه بايد اطلاعات كامل و دقيقي در مورد خدمات و پوشش‌هاي بيمه‌اي ارائه دهد و بايد براي مشتريان قابل دسترسي و كاربر پسند باشد.

در طراحي سايت بيمه، بايد با توجه به نيازهاي مشتريان، طرح‌بندي مناسبي را براي سايت انتخاب كرد. همچنين، سايت بايد به دور از پيچيدگي‌ها باشد و در اولويت، ارائه اطلاعات دقيق و قابل فهم براي مشتريان باشد.

با توجه به رقابت بين شركت‌هاي بيمه، بهينه‌سازي سايت بيمه براي موتورهاي جستجو و بهبود تجربه كاربري، بسيار مهم است. بايد قابليت جستجوي سريع و دقيق را براي مشتريان فراهم كرد و اطلاعاتي مانند شرايط بيمه، قيمت‌ها و پوشش‌ها را به شكل واضح و آسان در دسترس مشتريان قرار داد.

همچنين، سايت بيمه بايد داراي امنيت بالايي باشد تا اطلاعات شخصي مشتريان در معرض خطر قرار نگيرد. در نتيجه، براي طراحي سايت بيمه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي و با تجربه همكاري كنيد تا بتوانيد سايتي كامل و موفق را براي خدمات بيمه‌اي خود ايجاد كنيد.

طراحي سايت آرايشگاه

طراحي سايت آرايشگاه يكي از راه‌هاي ارتباط با مشتريان و جذب مشتريان جديد است. سايت آرايشگاه بايد به شكلي زيبا و جذاب طراحي شود كه مشتريان جذب شوند و به آساني از خدمات آرايشگر استفاده كنند.

در طراحي سايت آرايشگاه، بايد به نيازهاي مشتريان توجه شود و خدمات آرايشگاه به شكل واضحي به نمايش گذاشته شوند. همچنين، بايد قابليت رزرو آنلاين و دسترسي به جزئيات خدمات و قيمت‌ها براي مشتريان فراهم شود.

سايت آرايشگاه بايد داراي طرحي حرفه‌اي باشد و در عين حال به رنگ‌هايي مناسب و جذاب روي بيايد. همچنين، سايت بايد داراي طراحي ريسپانسيو باشد تا در هر دستگاهي، از جمله تلفن همراه، به خوبي قابل دسترسي باشد.

سايت آرايشگاه بايد داراي بخش نظرات مشتريان باشد تا مشتريان بتوانند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند و اعتماد به خدمات آرايشگر را افزايش دهند.

در نهايت، بايد به امنيت سايت نيز توجه شود تا اطلاعات شخصي مشتريان محافظت شود. بنابراين، براي طراحي سايت آرايشگاه، بهتر است با توسعه‌دهندگان و طراحان وب حرفه‌اي همكاري كنيد تا بهترين نتيجه را براي خدمات آرايشگري خود به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۲:۰۸ توسط:sam موضوع:

Shannon and shadows! Story

Shannon and shadows! Story

 

 

Shannon is a very cute girl with short brown hair! She lives in a very little house with her parents!

Her room is too small that she has to share her bed with all of her toys! Cause she has no other place to put them!

Because of that, she loves going to kindergarten! Kindergarten has enough space for every kind of game! Shannon has many friends there! And Sarah is her best friend!

Shannon is a very energetic, happy girl! But she has a big secret:

She is afraid of shadows!

For example, The shadow behind her window scares her so much that she run away from it every morning and hides in the kitchen!

She thinks that it’s a shadow of a giant monster!

yesterday at kindergarten, Sarah invited Shannon to her birthday party! Shannon’s parents allowed her to go! Shannon wore her light blue dress which has a big white ribbon behind it! She loves this dress! It is a gift from her grandma! Her mother combed and tied her hair in a ponytail!

When Shannon arrived at Sarah’s house, all her friends were dancing and singing!

Hello! Shannon said to Sarah’s mom and ran to her friends.

They had a very good time! They played and ate Sarah’s birthday cake! But suddenly, something bad happened! Electricity went out! All of the kids started screaming!

Don’t be afraid! I’m gonna light some candles right away! Sarah’s mom said softly.

Everywhere was dark! But when Sarah’s mom lite the candles, the everything became vivid again!

But… There was a problem!

Too many big, creepy shadows appeared on the walls!

When Shannon saw the shadows, she put her hands on her face and started screaming!

 

See More: Shannon and shadows! _ moonzia

 

Sarah’s mom hugged Shannon and said:

What’s wrong sweetie? What scares you so much?

There are monsters all over the place!

Monsters!? Sarah’s mom was surprised! Where honey?

Look! There are on the walls!

OH Shannon! They are not monsters! Those are shadows!

Sarah’s mom started thinking and said:

Who wants to play the “shadow game” with me?

Then she taught the kids to make rabbits and foxes with their hand’s shadows!

Shannon wiped her tears and made a cute rabbit with her hands!

All the kids played with shadows for few minutes until the electricity came on again!

From that day on, Shannon is never afraid of shadows anymore! Actually, she loves to play with them!

https://www.tripadvisor.com/Profile/sonnr438

https://www.4shared.com/u/XcZbLm_Y/DenzelGates44.html

https://www.indiegogo.com/individuals/32700836

https://www.mixcloud.com/DenzelGates444/

https://www.sbnation.com/users/DenzelGates44

https://www.liveinternet.ru/stat/moonzia.com/

https://unsplash.com/@denzelgates44

https://www.evernote.com/shard/s447/sh/0bbac27d-0455-4477-bb4d-f7225acdfcfa/D0sK3RnosHeDzXUXXBXAW0YkrSU2e9_aufjYM78x1f4q75KqE57kDHRaGw

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/7c08e91b-f6d3-4246-94aa-6bb106fb3498/Sonn-R

https://www.fanfiction.net/u/15748129/

https://giphy.com/channel/DenzelGates44

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/DenzelGates44

https://www.spreaker.com/user/16995786

https://justpaste.it/c118s


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۲:۰۴ توسط:sam موضوع:

توليد و صادرات وان و جكوزي

توليد و صادرات وان و جكوزي

وان و جكوزي يكي از محصولاتي هستند كه به دليل داشتن ويژگي هاي منحصر به فرد خود، مورد توجه مشتريان در سراسر جهان هستند. اين محصولات علاوه بر استفاده در فضاهاي خارجي، در داخل آپارتمان ها و واحدهاي مسكوني نيز به كار مي‌روند و در بازار جهاني تقاضا براي آنها رو به افزايش است.

راهكارهاي كارآمد شركتهاي ايراني براي صادرات وان و جكوزي

با توجه به ويژگي هاي وان و جكوزي، قيمت ها با توجه به تنوع  و كيفيت، اين محصولات در بازار جهاني قابل رقابتي هستند. براي صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر، نياز به عقد قرارداد مشاركت با شركت هاي بزرگ خارجي و همچنين حضور در نمايشگاه هاي بين المللي مرتبط با اين صنعت داريم.

از ديگر راه هايي كه مي‌توان براي توسعه صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر طي كرد، توليد و صادرات انواع جكوزي فضاي باز اشاره كرد. با توجه به اينكه برخي از كشورهايي كه ايران مي‌تواند به آنها صادرات كند، مناطق با آب و هواي گرم هستند، وان و جكوزي فضاي باز مي‌تواند به عنوان يكي از راه حل هايي براي اين امر باشد. البته بازار رقابتي فشرده‌اي در اين بخش نيز وجود دارد، ليكن نزديكي جغرافيايي و بهاي پايين قيمت تمام شده يكي از مهمترين مزاياي رقابتي شركتهاي ايراني در صادران وان و جكوزي به شمار مي‌رود. به علاوه، با توجه به افزايش محدوديت هاي آب، استفاده از جكوزي فضاي باز در كشورهايي كه با مشكل كمبود آب مواجه هستند، مي‌تواند به عنوان يكي از راه حل هايي براي كاهش مصرف آب در نظر گرفته شود.

 

افزايش نرخ برابري ارز نسبت به ريال – يك فرصت

صادرات وان و جكوزي از ايران به كشورهاي ديگر مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات در اين حوزه در نظر گرفته شود. افزايش قيمت ارز در ايران مي‌تواند به عنوان يكي از عوامل مهمي براي توسعه صادرات وان و جكوزي به كشورهاي ديگر محسوب شود. با اين حال، براي موفقيت در بازار جهاني، نياز به استفاده از استراتژي هاي صحيح در توسعه صادرات و نيز بهره گيري از تكنولوژي هاي جديد و تحقيق و توسعه در اين حوزه وجود دارد.

توسعه صادرات وان و جكوزي از ايران به كشورهاي ديگر مي‌تواند به عنوان يكي از راه هاي افزايش صادرات غيرنفتي و توسعه اقتصاد كشور مورد توجه قرار گيرد. با توجه به اينكه ايران داراي منابع طبيعي غني و متنوع توليد مواد اوليه است، صادرات محصولاتي مانند وان و جكوزي مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه اقتصادي كشور به شمار آيد.

علاوه بر اين، با توجه به وضعيت اقتصادي كشور و افزايش قيمت ارز، صادرات مي‌تواند به عنوان يكي از راه هاي كسب درآمد براي شركت هاي توليد كننده وان و جكوزي در ايران مطرح گردد. بازار جهاني از اين محصولات استقبال مي‌كند و با توجه به كيفيت بالا و قيمت مناسب آنها، مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات در اين حوزه در نظر گرفته شود.

https://v.gd/60xrZu

https://is.gd/2fmQGu

https://shrtco.de/Dmo4Hl

 

بازار صادرات وان و جكوزي آپارتماني

با توجه به اينكه وان و جكوزي آپارتماني نيز در بازار جهاني مورد استقبال قرار دارند، شركت هاي توليد كننده مي‌توانند به دنبال توسعه صادرات اين محصولات به كشورهاي ديگر باشند. بسياري از كشورهاي همسايه ايران كه بازار هدف محصولات ايراني هستند، سرمايه‌گذاري زيادي در زمينه مسافرت و گردشگري انجام داده‌اند كه صادرات وان و جكوزي آپارتماني مي‌تواند به عنوان يك فرصت براي توسعه صادرات و همچنين توسعه صنعت گردشگري اين كشورهامد نظر قرار گيرد.

منبع :  https://www.ladorco.com/%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%da%a9%d9%88%d8%b2%db%8c/

https://coub.com/mariafiona3

https://giphy.com/channel/MariaFiona3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/41934015-dc9d-4925-bbf8-6550676a39b0/Maria-F

https://www.fanfiction.net/u/15717547/

https://seekingalpha.com/user/58019394/profile

https://www.spreaker.com/user/16955599

https://justpaste.it/4sw8d

https://www.atlasobscura.com/users/mariafiona3

https://trello.com/u/mariafiona3

https://www.diigo.com/user/mariafiona3

https://www.blogtalkradio.com/mariafiona3

https://gitlab.com/MariaFiona3

https://www.viki.com/users/mariafiona3_860/about

https://visual.ly/users/mariafiona3/portfolio

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۵۹ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ ويديو هاي تيك تاك

-

دانلود آهنگ ويديو هاي تيك تاك

هالزي استعداد آشكاري در خوانندگي و ترانه سرايي دارد. آهنگ‌هايي مانند «Ghost»، «New Americana» از نمونه اهنگ هاي معروف اين خوانند به شمار مي آيند كه امروزه كنتر كسي ممكن است آنها را نشناسد. شما مي توانيد به مراجعه به صفحه اختصاصي هالزي در سايت Top Songs آهنگ ها اين خواننده را با بالاترين كيفيت ها دانلود كنيد و لذت ببريد.

آهنگ still learning از Halsey

متن آهنگ still learning از Halsey

Oh, oh Oh, oh

I should be living the dream But I'm livin' with a security team And that ain't gonna change, no I got a paranoia in me And you wouldn't believe Everything that I seen, no Comin' apart at the seams And no one around me knows

Who I am, what I'm on Who I've hurt and where they've gone I know that I've done some wrong But I'm tryna make it right To the one I love, paint me wrong Give me a light now (Oh-oh) You know that I love you

But I'm still learnin' to love myself (To love my, to love my, to love my) I'm still learnin' to love myself (To love my, to love my, to love my) Yeah, yeah

I should be livin' the dream But I go home and I got no self-esteem (No) You think I'm swimmin' in green But it's passed around my family tree No man wants to really commit Intimidated 'cause I get paid and shit In the crowd, you're readin' my lips But no one around me knows

Who I am, what I'm on Who I've hurt and where they've gone I know that I've done some wrong But I'm tryna make it right The same mistakes on and on To all my friends, I'm sorry for You know that I love you

But I'm still learnin' (I'm still learnin') to love myself (To love my, to love my, to love my) Yeah, yeah I'm still learnin' (I'm still learnin') to love myself (To love myself) (To love my, to love my, to love my) Yeah, yeah (Oh, oh)

Oh, I try and I try to remember sometimes If I breathe, it's alright, but some things don't change I'm still learnin' (I'm still learnin') to love myself (To love myself) (To love my, to love my, to love myself)

Who I am, what I'm on Who I've hurt and where they've gone I know that I've done some wrong But I'm tryna make it right To the one I love, paint me wrong Give me a light now (To the ones I love) To the ones I love

I'm still learnin' to love myself (To love my, to love my, to love my) Yeah, yeah I'm still learnin' (I'm still learnin') to love myself (To love myself) (To love my, to love my, to love my, ooh)

And I try and I try to remember sometimes If I breathe, it's alright, but some things don't change I'm still learnin' (I'm still learnin') to love myself (Love myself) To love myself

I'm still learnin' to love myself

دانلود آهنگ still learning از Halsey

 

يلي آيليش اوكانل خواننده و ترانه سراي اهل آمريكا است. او براي اولين بار در سال 2015 با اولين تك آهنگ خود به نام  Ocean Eyes  كه متعاقبا توسط Darkroom منتشر شد، مورد توجه عموم قرار گرفت. با مراجعه به صفحه اختصاصي بيلي آيليش مي توانيد از تمامي آهنگ هاي اين خواننده لذت ببريد.

آهنگ COPYCAT از Billie Eilish

متن آهنگ COPYCAT از Billie Eilish

Don't be cautious, don't be kind You committed, I'm your crime Push my button anytime You got your finger on the trigger But your trigger finger's mine

Silver dollar, golden flame Dirty water, poison rain Perfect murder, take your aim I don't belong to anyone But everybody knows my name

By the way, you've been uninvited 'Cause all you say, are all the same things I did

Copycat tryna cop my manner Watch your back when you can't watch mine Copycat tryna cop my glamor Why so sad, bunny? Can't have mine

Call me calloused, call me cold You're italic, I'm in bold Call me cocky, watch your tone You better love me, 'cause you're just a clone

By the way, you've been uninvited 'Cause all you say are all the same things I did

Copycat tryna cop my manner Watch your back when you can't watch mine Copycat tryna cop my glamor Why so sad, bunny? Can't have mine

Mine I would hate to see you go Hate to be the one that told you so You just crossed the line You've run out of time I'm so sorry, now you know Sorry I'm the one that told you so Sorry, sorry, I'm sorry, sorry Psych

By the way, you've been uninvited 'Cause all you say are all the same things I did

Copycat tryna cop my manner Watch your back when you can't watch mine Copycat tryna cop my glamor Why so sad, bunny? Can't have mine

دانلود آهنگ COPYCAT از Billie Eilish

 

 

با مراجعه به سايت Top Songs شما مي توانيد به ليست ببند بالايي از خوانندگان و آهنگ هاي ايراني و خارحي دست رسي داشته باشيد و آنها را با كيفيت بالا دانلود كرده و يا به صورت آنلاين گوش بدهيد.

آهنگ Tomboy از Destiny Rogers

متن آهنگ Tomboy از Destiny Rogers

I'm a girl's girl, I'm a boss in a man's world Yeah, I can pick and roll, pass, ballerina twirl Skating through the city with my snapback on Still be looking pretty with no makeup on Hit Sephora quick, get a red lip But meet me on the court, I'll ball you up right quick (Quick) They be like, "Baby, baby, how you get so fine?" But I don't do no favors for the studio time

My mama said, "Marry a rich man" (Oh, no) And I was like, "Mama, I am that rich man" (Oh, yo, yo, yo, yo)

Oh my me, oh my God How'd this girl get so fly? I do what you doin', boy Doin' it like a tomboy Oh my me, oh my God (Skrrt, skrrt) How'd this girl get so fly? (Skrrt, skrrt) I do what you doin', boy (Yeah) Doin' it like a tomboy (Yeah)

Solo ridin', barely tryin' They know to call me when they wanna get it poppin' Sweet like some honey but I always go hard (Yeah) I don't like the drama but I'll finish what you start I'm makin' sure you get the memo, yeah I'll meet you up on any level, yeah (Yeah) Independent don't need help (Nah) Underestimate me, you'll be playing yourself

My mama said, "Marry a rich man" (Oh, no) And I was like, "Mama, I am that rich man" (Oh, yo, yo, yo, yo)

Oh my me, oh my God (Oh, no, no, no) How'd this girl get so fly? (How'd she get so fly?) I do what you doin', boy (Yeah, yeah) Doin' it like a tomboy (Like a tomboy) Oh my me, oh my God (Skrrt, skrrt) How'd this girl get so fly? (Oh, oh, oh) I do what you doin', boy (Yeah, yeah) Doin' it like a tomboy

I'll make a jealous girl my friend I'll make an ex want me again I got the best of both worlds (Yes, I do) I can hang with the dudes, get pretty with the girls

Oh my me, oh my God (Oh, no, no, no) How'd this girl get so fly? (How'd she get so fly?) I do what you doin', boy (Yeah, yeah) Doin' it like a tomboy (Like a tomboy) Oh my me, oh my God (Skrrt, skrrt) How'd this girl get so fly? (Skrrt, skrrt) I do what you doin', boy (Yeah, yeah) Doin' it like a tomboy (Yeah, yeah)

Yeah, oh-oh, oh-oh Ooh, ooh, ooh, ooh Do it, do it Like a tomboy

دانلود آهنگ Tomboy از Destiny Rogers

 

آهنگ cinderella’s dead از EMELINE

متن آهنگ cinderella’s dead از EMELINE

I was nineteen in a white dress When you told me I'm your princess So I played right in to your fantasy Was your good girl, so I'd sit tight And if I don't speak, then we can't fight Looked in the mirror, now I can't believe

I forgot I was a bad bitch, tragic Breaking all the rules 'cause they were only habits Cinderella's dead now, casket You thought the shoe fit but I (Da-da-da, da-da-da, da-da-da, da-da-da-da)

I forgot I was a bad bitch Now I'm blowing bubbles in my bath tub After six hours in the night club Got my feet up, put the TV on Probably end up on a rooftop With some new girls and our shoes off Might black out and text my mom (hello)

I forgot I was a bad bitch, tragic Breaking all the rules 'cause they were only habits Cinderella's dead now, casket You thought the shoe fit, but I (Da-da-da, da-da-da, da-da-da, da-da-da-da)

I forgot I was a bad bitch, tragic Breaking all the rules 'cause they were only habits Cinderella's dead now, casket You thought the shoe fit, but I

I forgot I was a bad bitch (Forgot I was a bad bitch, bad bitch, bad bitch) I forgot I was a bad bitch (Forgot I was a bad bitch) (Da-da-da, da-da-da, da-da-da, da-da-da-da)

دانلود آهنگ cinderella’s dead از EMELINE

 

آهنگ About Damn Time از Lizzo

متن آهنگ About Damn Time از Lizzo

Anyway It's bad bitch o'clock, yeah, it's thick-thirty I've been through a lot, but I'm still flirty (Okay) Is everybody back up in the buildin'? It's been a minute, tell me how you're healin' 'Cause I'm about to get into my feelings How you feelin'? How you feel right now? Oh, I been so down and under pressure I'm way too fine to be this stressed, yeah Oh, I'm not the girl I was or used to be, uh Bitch, I might be better Turn up the music, turn down the lights I got a feelin' I'm gon' be alright Okay (Okay), alright It's about damn time (Time) Turn up the music, let's celebrate (Alright) I got a feelin' I'm gon' be okay Okay (Okay), alright It's about damn time In a minute, I'ma need a sentimental Man or woman to pump me up Feelin' fussy, walkin' in my Balenci-ecis Tryna bring out the fabulous 'Cause I give a fuck way too much I'ma need like two shots in my cup Wanna get up, wanna get down Mm, that's how I feel right now Oh, I been so down and under pressure I'm way too fine to be this stressed, yeah Oh, I'm not the girl I was or used to be, uh Bitch, I might be better Turn up the music, turn down the lights I got a feelin' I'm gon' be alright Okay (Okay), alright It's about damn time (Time) Turn up the music, let's celebrate (Alright) I got a feelin' I'm gon' be okay Okay (Okay), alright It's about damn time Bitch 'Cause, uh, you know what time it is, uh I'm comin' out tonight, I'm comin' out tonight (Uh-huh) I'm comin' out tonight, I'm comin' out tonight (Woo) I'm comin' out tonight, I'm comin' out tonight Okay (Okay), alright (Alright) It's about damn time I'm comin' out tonight (Let's go), I'm comin' out tonight (Comin' out tonight) I'm comin' out tonight, I'm comin' out tonight (Woo) I'm comin' out tonight, I'm comin' out tonight (Comin' out tonight) Okay (Okay), alright It's about damn time (Oh) Bitch Yeah, yeah It's about damn time

دانلود آهنگ About Damn Time از Lizzo


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۶:۲۶ توسط:sam موضوع:

دانلود آهنگ هاي معروف نانسي

دانلود آهنگ هاي معروف نانسي

نانسي نبيل عجرم خواننده، شخصيت تلويزيوني و تاجر لبناني است. او كه توسط اسپاتيفاي به عنوان "ملكه پاپ عرب" لقب گرفته است، نقش موثري در احياي موسيقي پاپ عربي در قرن بيست و يكم دارد.  شما مي توانيد آهنگ هاي اين خواننده را از طريق مراجعه به صفحه اختصاصي نانسي در سايت Top Songs با بالاترين كيفيت دانلود كنيد.

آهنگ Meen Gheiry Ana از Nancy Ajram

متن آهنگ Meen Gheiry Ana از Nancy Ajram

مين غيري أنا لما الدنيا بتبكيك غير الدمع ما بتعطيك مين اللي حدك بتقويك مين غيري أنا

مين غيري أنا وحدك ع الدنيي ما فيك بدك بالمشوار شريك تزعل تفرح ويراضيك من غيري أنا

مين غيري أنا بتبرد وبقلبي بدفيك بتنام برمشي بغطيك وعلى همسة حبي بوعيك مين غيري أنا

مين غيري أنا وحدك صدقني ما فيك من دوني أنا

ايه نص الكون ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك ايه ايه نص الكون ايه ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك

من دونك أنا أنا من دونك عمري كان ما بيعرف إلا الحرمان قلبي وحيد وبردان من دونك أنا

من دونك أنا ما كنت بلاقي الحنان ولا فرحات تمحي الأحزان ولا بعرف طعم الأمان من دونك أنا

من دونك أنا كان بينساني النسيان دنيي ما إلها عنوان ما بحس بقلبي عشقان من دونك أنا

من دونك أنا وما كان فيي على الزمان من دونك أنا

ايه نص الكون ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك ايه ايه نص الكون ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك

ايه نص الكون

ايه كل الكون

ايه نص الكون ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك ايه ايه نص الكون ايه ايه وحدي بلاك ايه كل الكون ايه أنا وياك

دانلود آهنگ Meen Gheiry Ana از Nancy Ajram

 

آهنگ Hobbak Liya از Nancy Ajram

متن آهنگ Hobbak Liya از Nancy Ajram

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

عمري ما خوفت في حضنك عمري عمري ما هعشق بعدك عمري وكل الباقي في عمري يا عمري هعيشه معاك معاك يا حبيبي

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

احساسي معاك صدقته خلاص في عينيا ملاك غير كل الناس يا حبيبي ارتاح أنا ليك ومعاك مش ناوية جراح ولا نار في هواك

عمري ما خوفت في حضنك عمري عمري ما هعشق بعدك عمري وكل الباقي في عمري يا عمري هعيشه معاك معاك يا حبيبي

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

مكتوبلي أدوب واعشق لياليك ولا عمري هتوب عن حب عينيك قلبي الحيران ياما استناك آه يا بحر حنان محتاجة لقاك

عمري ما خوفت في حضنك عمري عمري ما هعشق بعدك عمري وكل الباقي في عمري يا عمري هعيشه معاك معاك يا حبيبي

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

حبك ليا غالي عليا أحسه بقلبي وأشوفه بعيني حبك ليا بيطمني بيعيشني أحلى سنيني

دانلود آهنگ Hobbak Liya از Nancy Ajram

 

آهنگ Sheel Oyounak Anni از Nancy Ajram

متن آهنگ Sheel Oyounak Anni از Nancy Ajram

شيل عيونك عني تركني اعرف غني شيل عيونك عني تركني اعرف غني

بعده قلبي صغير محيرني ومحير بعده قلبي صغير محيرني ومحير

نظرة منك بتجنني نظرة منك بتجنني آه، آه، آه بتجنني

شيل عيونك عني تركني اعرف غني شيل عيونك عني تركني اعرف غني

بعدو قلبي صغير محيرني ومحير بعدو قلبي صغير محيرني ومحير

نظرة منك بتجنني نظرة منك بتجنني وآه، آه، آه بتجنني

نظراتك مش عم تتهدى بدا وما بتعرف شو بدك نظراتك مش عم تتهدى بدا وما بتعرف شو بدك

قلا لازم تلزم حدا قلا لازم تلزم حدا وتبعد عني بدي غني تبعد عني بدي غني وآه، آه، آه بدي غني

شيل عيونك عني تركني اعرف غني شيل عيونك عني تركني اعرف غني

آه بعده قلبي صغير محيرني ومحير بعده قلبي صغير محيرني ومحير

نظرة منك بتجنني نظرة منك بتجنني آه، آه، آه بتجنني

نظرات عيونك خطرين واخطر ما فيهن حلوين نظرات عيونك خطرين واخطر ما فيهن حلوين

سحرن ساحرني من سنين سحرن ساحرني من سنين اطلع فيي بدي غني اطلع فيي بدي غني آه، آه، آه بدي غني

شيل عيونك عني تركني اعرف غني شيل عيونك عني تركني اعرف غني

آه بعده قلبي صغير محيرني ومحير بعده قلبي صغير محيرني ومحير

نظرة منك بتجنني نظرة منك بتجنني آه، آه، آه بتجنني

دانلود آهنگ Sheel Oyounak Anni از Nancy Ajram

 

آهنگ Fi Hagat از Nancy Ajram

متن آهنگ Fi Hagat از Nancy Ajram

فى حاجات تتحس وما تتقالش

وإن جيت أطلبها أنا ما أقدرش

ولو أنت عملتها بعد ما أنا أطلبها، آه

يبقى ما ينفعش

فى حاجات تتحس وما تتقالش

توجع فى القلب وما بتبانش

وأفضل علي طول تعبانة ما بين طب أقولك، آه

ولا ما قولكش

إملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

إملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

ما أقدرش أقولك شكل حياتنا اللى أنا عايزاها

ما تعرف لوحدك شكل حياتنا اللى أنا عايزاها

يا كثر ما شلت فى قلبى عليك

يا كثر ما قلت ما أسامح خطأك

من أشوفك ترجف ضلوعى تبيك

وأثر هذا كله من حرة هواك

أخلق الأعذار من لمسة إيديك

وألمس جروحى وأداريها دواك

قوتي ضعفى وضعفي إنى أبيك

وأنت عارف إنى ما أعشق سواك

إملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

إملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

أوقات بيبان إني سكت

وهديت ورضيت وإتعودت

مش معني كده إنك علي طول تحسبني

إني إستسلمت

وساعات بتحس إني زهقت

مع إن بخبي إني تعبت

ما توصلنيش يا حبيبي أقول ده يا ريتني

يا ريتني إتكلمت

وإملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

إملي عينيا وإعمل حاجة أنا مش عارفاها

أعرف لوحدك شكل حياتنا اللى أنا عايزاها

دانلود آهنگ Fi Hagat از Nancy Ajram

 

آهنگ Lawn Ayounak از Nancy Ajram

متن آهنگ Lawn Ayounak از Nancy Ajram

آآآه

مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك

لون عيونك غرامي دخلك صدق كلامي قلبي وروحي معك لو عنك بعدوني تبقي وحدك بعيوني احكينى و بسمعك مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك

لو مهما صار ماببقي لحالي ارميني بالنار اهون لي كرمالي

لو مهما صار ماببقي لحالي ارميني بالنار اهون لي كرمالي

لون عيونك غرامي دخلك صدق كلامي قلبي وروحي معك لو عنك بعدوني تبقي وحدك بعيوني احكينى و بسمعك مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك

تعودت عليك واعطيتك حناني روحي بأيديك وحياتي وكياني

تعودت عليك واعطيتك حناني روحي بأيديك وحياتي وكياني

لون عيونك غرامي دخلك صدق كلامي قلبي وروحي معك لو عنك بعدوني تبقي وحدك بعيوني احكينى و بسمعك مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك مافيّ اعيش الا معك مافيّ اكون الا الك

لون عيونك غرامي دخلك صدق كلامي قلبي وروحي معك لو عنك بعدوني تبقي وحدك بعيوني احكينى و بسمعك مافيّ اعيش الا معك

دانلود آهنگ Lawn Ayounak از Nancy Ajram


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۲۲ توسط:sam موضوع:

معرفي شركت كارمانيا طب براي خريد دستگاه هاي زيبايي زيبايي

عنوان: معرفي شركت كارمانيا طب براي خريد دستگاه هاي زيبايي زيبايي

 

امروزه با گسترش تكنولوژي و دستيابي به فناوري ليزر در پزشكي بسياري از كارها براي پزشكان ساده شده است و با تشخيص درست و به موقع و با استفاده از تكنولوژي، بسياري از عمل هاي پزشكي را به آساني با فناوري ليزر انجام ميدهند.

با گسترش تكنولوژي ليزر در پزشكي، حال شاهد روند رو به رشد استفاده از ليزر در صنعت زيبايي هستيم. همانطور كه ميدانيد صنعت زيبايي، پوست و مو امروزه يكي از پردرآمدترين فعاليت هاي شغلي در دنيا محسوب ميشود. با وجود شبكه هاي اجتماعي و رسانه هاي امروزي، زيبايي پوست و مو اهميت ويژه اي پيدا كرده است.

ساليانه ميلياردها دلار در دنيا خرج عمل هاي زيبايي، ترميمي پوست و مو به كمك دستگاه هاي ليزر ميشود كه كشور ما از اين قاعده مستثني نيست، ايران جز كشورهايي است كه مردم اهميت ويژه اي به زيبايي ظاهر خود ميدهند و ساليانه مبلغ زيادي در صنعت زيبايي در جريان است.

تخصص زيبايي يكي از تخصص هايي است كه مورد توجه پزشكان عمومي قرار گرفته است و يكي از تخصص هاي پردرآمد پزشكي محسوب ميشود، گردش مالي بالا در اين صنعت باعث شده كه علاوه بر پزشكان عمومي و متخصص بلكه صاحبان مراكز آرايشي و پيرايشي و... نيز جذب فعاليت در حوزه زيبايي شوند.

دستگاه ليزر موهاي زائد يكي از پرطرفدارترين دستگاه هاي ليزر در صنعت زيبايي است كه خيلي زود جايگزين روش هاي سنتي در از بين بردن موهاي زائد و زيبايي پوست شده است. دستگاه هاي ليزر مو و روش حذف مو با تكنولوژي ليزر، اكنون جايگزين اپلاسيون و اصلاح با ژيلت و موچين شده است.

ساليانه دستگاه هاي جديد ليزر مو توسط شركت هاي مختلف ساخته و روانه بازار ميشوند كه هر كدام خصوصيات مخصوص به خود را دارند كه هر كدام مخصوص طيف هاي پوستي و ژنتيك هاي متفاوت است.

ما در اين مقاله سعي داريم يكي از بهترين دستگاه هاي ليزر مو، دستگاه ليزر تيتانيوم را معرفي كنيم و روش درآمدزايي از آن را به شما معرفي كنيم.

 

دستگاه ليزر موهاي زائد چيست؟

 

ليزر موهاي زائد يك روش غيرتهاجمي براي كاهش يا حذف موهاي زائد بدن است. از سال 2016، ليزر موهاي زائد يكي از محبوب ترين درمان هاي زيبايي كم تهاجمي در ايالات متحده است. اين مي تواند گزينه خوبي براي كساني باشد كه موهاي زائد بدن دارند و به دنبال راهي براي كاهش يا حذف موثر موهاي نواحي بزرگ و كوچك بدن هستند.

ليزر موهاي زائد با استفاده از نور متمركز بر فوليكول‌هاي مو، كه حفره‌هاي كوچكي در پوست هستند كه موها از آن رشد مي‌كنند، اثر مي‌گذارد. فوليكول مو ليزر را جذب مي كند كه به رنگدانه ملانين مو جذب مي شود و موها را فورا از بين ميبرد.

 

حقايقي در مورد ليزر موهاي زائد كه هيچ جا به شما نميگويند. 

 

رنگدانه ي موجود در مو ليزر را جذب مي‌كند، بنابراين موهاي تيره‌تر ليزر را جذب مي‌كنند، به همين دليل است كه افرادي كه موهاي تيره و پوست روشن دارند، كانديداي ايده‌آل براي ليزر موهاي زائد هستند.

بيماراني كه پوست تيره دارند معمولاً نياز به درمان با نوع خاصي از ليزر دارند كه موها را روي پوست آنها تشخيص مي دهد.

كساني كه موهاي روشن دارند، احتمال كمتري دارد كه نتايج جدي را تجربه كنند، زيرا ليزر به خوبي روي موهاي بدون رنگدانه تمركز نمي كند. ليزر موهاي زائد روي موهاي بلوند، خاكستري يا سفيد موثر نيست.

اين ها حقايقي بود كه ميبايست در مورد ليزر مو ميدانستيد كه هر كلينيكي به دليل منافع مالي به مشتريان خود نميگويد.

امروزه با پيشرفت تكنولوژي در دستگاه هاي جديد ليزر سعي شده است كه اين مشكلات برطرف شود در ادامه با ما همراه باشيد با معرفي دستگاه ليزر تيتانيوم شركت كارمانيا طب  نمايندگي ليزر موهاي زائد در ايران

 

 

معرفي دستگاه ليزر تيتانيوم و درآمدزايي از آن

 

دستگاه ليزر تيتانيوم يك دستگاه حذف موهاي زائد است كه توسط شركت آلما توليد ميشود. دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از محبوب ترين و پرطرفدارترين دستگاه هاي ليزر در دنيا ميباشد.

دلايل محبوبيت دستگاه ليزر تيتانيوم بسيار زياد است كه ما در اينجا سعي داريم چند مورد از آن را نام ببريم.

  • پشتيباني از سه طول موج الكساندرايت، دايود و اندياگ - دستگاه ليزر تيتانيوم از جمله دستگاه هايي است كه سه طول موج متفاوت را به پوست بدن ساطع ميكند، اين موضوع باعث ميشود كه طيف هاي رنگي مختلف پوست را پشتيباني كند و كاهش حداكثري مو را در انواع بدن ها احساس كنيد. اين موضوع در ساير دستگاه هاي ليزر ديده نميشود و ساير دستگاه ها به صورت تك موج يا دو موج كار ميكنند.
  • سيستم قدرتمند خنك كننده پوست - وجود سيستم خنك كننده يا همان كولينك دستگاه ليزر تيتانيوم باعث ميشود كه كمترين آسيب به پوست وارد شود و بيمار كمترين درد را در هنگام ليزر احساس كند.
  • قيمت مناسب دستگاه ليزر تيتانيوم - دستگاه ليزر تيتانيوم توسط شركت بازرگاني كارمانيا طب وارد ايران ميشود و يكي از خوش قيمت ترين و باكيفيت ترين دستگاه هاي موجود در بازار ميباشد. شركت كارمانيا طب دستگاه ليزر تيتانيوم را با حداقل ترين بازه سودي روانه بازار ميكند كه اين مورد باعث ميشود كه بهترين بازگشت سرمايه را براي صاحبان كلينيك زيبايي و بهترين قيمت را بيماران در بر داشته باشد.

دستگاه ليزر تيتانيوم يكي از پردرآمدترين دستگاه هاي زيبايي در ايران ميباشد، براي اطلاع از نحوه خريد و درآمدزايي به سايت شركت كارمانياطب مراجعه كنيد.

 

معرفي شركت كارمانيا طب براي خريد دستگاه هاي پزشكي و زيبايي براي راه اندازي كلينيك

 

شركت كارمانيا طب يكي از خوش نام ترين شركت ها در حوزه تجهيزات پزشكي و زيبايي است كه از سال 1399 فعاليت خود را در حوزه هاي مختلف تجهيزات پزشكي و زيبايي آغاز كرده است.

اين شركت در نظر دارد همواره بهترين قيمت و كيفيت تجهيزات را در اختيار پزشكان و صاحبان كلينيك قرار دهد. اين شركت از سال 1400 به صورت تخصصي در حوزه تجهيز سالن ها و كلينيك هاي زيبايي فعاليت ميكند. از جمله فعاليت هاي مهم شركت كارمانيا طب ميتوان موارد زير را نام برد.

  • نمايندگي فروش دستگاه ليزر تيتانيوم - از جمله مهمترين دستگاه ها در حوزه زيبايي دستگاه ليزر مو است كه شركت كارمانياطب نماينده فروش دستگاه ليزر تيتانيوم در ايران ميباشد. شركت كارمانيا طب همواره بروزترين و باكيفيت ترين نوع دستگاه هاي ليزر مو را به ايران وارد ميكند.
  • فروش اقساطي دستگاه هاي زيبايي و پزشكي - شركت كارمانيا طب تمام دستگاه هاي زيبايي را به صاحبان كلينيك و پزشكان به صورت اقساطي و بدون سود و ضامن ميفروشد.
  • تنوع بالاي محصولات - شركت كارمانيا طب تمامي دستگاه هاي زيبايي را از سراسر دنيا از هر برندي با هر كيفيتي به سفارش شما با بهترين قيمت وارد ميكند.
  • تضمين بهترين قيمت در ايران - شركت كارمانياطب با حذف واسطه ها و واردات مستقيم باعث شده است كه بهترين قيمت را در ايران ارائه دهد.
  • ارائه گارانتي شركت سازنده - شركت كارمانيا طب گارانتي شركت سازنده دستگاه هاي زيبايي و پزشكي را تماما و به طور كامل در ايران ارائه ميدهد.
  • ارائه گارانتي اصالت كالا - شركت كارمانيا طب با ذكر در قرارداد متعهد ميشود كه تمام محصولاتي كه به شما ميفروشد اورجينال باشد.
  • ارائه قرارداد - شركت كارمانيا طب همراه با ارائه دستگاه قرارداد رسمي ارائه ميدهد و تمامي تعهدات خود را در آن ذكر ميكند.

در نتيجه شركت كارمانيا طب يكي از بهترين شركت ها در زمينه خريد و فروش دستگاه هاي زيبايي و پزشكي ميباشد كه بهترين خدمات را در ايران دارا ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۰۷ توسط:sam موضوع: