بهمن بيستُ دو بهمن بيستُ دو .

بهمن بيستُ دو

سقف هاي سقف شيرواني سفالي و طرح سفال

سقف هاي سقف شيرواني سفالي و طرح سفال

 

حتما تاكنون سقف هاي سقف شيرواني شيبدار و سفالي را بيشتر در مناطق شمال كشور زياد ديده باشيد. استفاده از اين سقف ها امروزه در مناطق شهري در سراسر كشور رونق چشمگيري به خود گرفته است و با استقبال بي نظير طيف وسيعي از مردم مواجه گشته است. سقف سقف شيرواني شيبدار و سفالي جلوه اي نوين به خانه ها بخشيده و سبب زيبايي خيره كننده نماي ساختمان ها شده است. همانطور كه مي دانيد؛ سقف منازل مسكوني مي تواند حيات و ممات شما را تحت تأثير مستقيمي قرار دهد. به اين صورت كه اگر سقف منازل مسكوني شما مستحكم با رعايت تمامي نكات ايمني ساخته شود، مي تواند شما را در برابر انواع باد و باران و برف يا حوادث طبيعي محفوظ نگه دارد و در زير سقف منزل خويش با آرامش خيال به زيست خويش ادامه دهيد. اما در صورتي كه نكات ايمني به طور كامل در سقف ها رعايت نگردد، ممكن است حوادث غير مترقبه اي را براي شما در پيش داشته باشد كه جبران آن ها بسيار سخت و در برخي موارد حتي جبران ناپذير است. به همين علت استفاده از سقفي مناسب و مستحكم نقش اساسي و مهمي را در حفظ جان شما ايفاء مي كند. سقف سقف شيرواني شيبدار و سفالي به گونه اي از سقف هاي منازل گفته مي شود كه در ادامه درصدد آن هستيم تا بيشتر با آن آشنا گرديم.

طريقه ساخت سقف پلي كربنات بي رنگ ( بخش اول )

 

معمولا سازه هاي فلزي و آهني اين نوع از سقف ها به صورت قوسي يا شيب دار مي باشد .

همين مسئله هم به طريق خود ارزش دوبرابري به آن ها بخشيده و زيبايي خاص و جذابي را به محيط اطراف خود مي بخشند.

ورق هاي نشكن و ضد ضربه و نورگير سقف پلي كربنات شفاف  در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسيار زيادي را به خرج مي دهند.

كه اين ويژگي هاي خوب به هنگام ساخت و توليد اين مدل از سقف ها رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين سبك از سقف ها به گونه اي بوده است. كه بسيار شفاف بوده و ميزان زيادي از نور را از خود عبور مي دهند.

پوشش طراحي شده در سقف پلي كربنات نيز خيال شما را آسوده خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

آردواز چه ويژگي هايي دارد؟

 

البته كه اين مصالح ويژگي هاي بيشماري دارد. اگر شما هم ميخواهيد از اين مصالح در ساختمان سازي خود استفاده كنيد بهتر است كه با ويژگي هاي آن آشنا شويد.سقف كاذب و زيباي آردواز سردرب در برابر آلودگي مقاوم است

گاها ديده مي شود كه از مصالحي در ساختمان سازي استفاده مي كنيم كه كثيف مي شوند. در اين حال تصور مي كنيم كه اين مصالح كيفيت لازم را ندارند و براي شما مشكل ساز خواهند شد. دقت داشته باشيد كه گرد و غباري كه بر روي نماي ساختمان مي نشيند اغلب نماي ساختمان را نازيباي خواهد كرد. بارش برف و باران نيز از جمله مواردي است كه باعث مي شود نماي ساختمان شما به طور كامل پوشيده شود. در اين حال رگه هايي از مواد تيره و همچنين كثيف در نما خود را نشان خواهند داد كه به طور حتم نميخواهيد با آنها رو به رو شويد. مسلما پس از چندين بار تكرار اين موضوع، نماي ساختمان شما به طور كل خراب خواهد شد و ديگر زيبايي از آن باقي نخواهد ماند. سقف كاذب و زيباي آردواز چتري يكي از مصالحي است كه شما ميتوانيد آن را براي حفظ نماي ساختمان خود استفاده كنيد. در واقع در اين روند ميتوانيد جلوه زيبايي به ساختمان خود بدهيد. اين نوع از مصالح ها معمولا به صورت تنها مورد استفاده قرار مي گيرند و به عنوان يك پوشش عالي براي ساختمان به شمار مي آيند. براي نماهاي آجري هم ميتوانيد از اين نوع مصالح ها استفاده كنيد و علاوه بر زيبايي، دوام و امنيت ساختمان خود را نيز دو چندان كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب انلاين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۳:۳۶ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :