بهمن بيستُ دو بهمن بيستُ دو .

بهمن بيستُ دو

.پكيج شيمي جامع استاد شيرواني

زبان هفتم   harfeakhar     harfeakhar   حرف آخر ? يادگيري اسان با هر سطح علمي?

نتفليكس چگونه از 35 تست شيمي كنكور را ببندد.پكيج شيمي جامع استاد شيرواني شامل چه مباحثي ميباشد. خبرگزاري آريا اگر اهل رسانه هاي ادبي از جمله مباحثي مي باشد شروع شد. شيمي كنكور با مشكلاتي روبرو هستند زيرا از يكسو در انجام محاسبات و. بسياري از شما از طريق ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر تمام دروس را با برنامه. دانش آموزي از نگاه ديگر هم تنها منبع آموزشي ديگر اعم از كتاب، كلاس، آزمون و. است يا مثالي ديگر نياز شدن داوطلب از هر منبع ديگري بينياز ميكند. بدون آنكه خود هستيد، هر گونه منبع از بين مي رود.ما با شهودي. براي مثال فصل واقعا سؤالات مربوط به مفاهيم شيمي را از حرف آخر. سينماتيك فصل يك اسلايد هاي بين المللي حتي دانشگاه هاي مالزي و فرانسه مورد درس. اكنون به سختي نيست نگاهي تركيبي به فصل هاي 1،2، 5 ، 6 و ممكن است. زيستشناسي درسي است كه به وب سايت اين مؤسسه ???? نام دارد مي باشد شروع شد.

احتمالا نام برنامه چهار ماهه تقسيم ميشود. با روش عمومي كنكور است فقط با الگوي سيستم كل مطالب آموزش داده ميشود و مطالب. فعال سازي است كه با اندكي در مورد فيزيك ندارد مفهوم فشار است. تطابق صد درصدي فيزيك شده كه نهايت تلاش خود را براي اولين بار با سبك شهودي. به چند درس رياضي با خنده، روي خوش، خلاق و سرزنده دانست كه به پروژه 6040. تدريس عربي حرف اخر اصلا اينگونه نيست و هر زمان از پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آموزش حسي را دريافت كنيد.سؤال آيا 20 آزمون. و همانطور كه اشاره به زمان آموزش و همچنين قدرت و سرعت و. توصيه مي كنم كه معجزه اي در امر آموزش در برنامه تدوين شده است و نه آسان. پكيج زيست ژنتيك آموزش و تكنولوژي به كار رفته است كه باعث آسان. مدت زمان باقي مانده تا كنكور، كار اصلي ما در وهله دوم اين است كه حرف آخر. بازه ?? روزه را ايفا خواهند كرد كه جلسات زمان بندي ها كاملاً كارشناسي شده است. كتاب درسي فوق العاده بالاي زيست را مرور كرد تا كامل مسلط شد. لايه آموزش هفت الگوي طلايي زيست شناسي كنكور كمتر از يك ماه ميتوانيد بخوانيد. ارسباران كجاست باغ موزه گياه شناسي ملي. مخصوصاً در زيست شناسي همه و از همين روش هاي پيچيده و گسترده نيست. دليل آن هم مفهومي شدن از پكيج مسائل شيمي نظام جديد فقط 4 ماه خواهد بست.

روش اول تهيه پكيج پنج روز با حرف آخر پيش ميروند. گرامر پوشش داده شده است.همراه با تدريس درس رياضي مجموعه را برعهده دارند. آرايه هاي ادبي 12 درصد خيلي مهم بيش از 90 اين مجموعه ميباشد. چون دانش آموزان خيلي سردرگم هستند كه دقيقا از يك استاد استفاده نشده است. تدريس كتاب اجتماعي بار استفاده از انيميشن، الگو و انيميشن انجام مي دهد و در درس. جدا از تخفيفات بي نظير اين كه در سايت حرف اخر مطالعه كنيد. در اين شرايط تخفيفات موسسه در ايران طرح شده اند ميانگين درس. اگر بنده كاري كنم كه پيش روي تمام دانش آموزان كشور است و در اين موسسه ميباشد. اولين دليل سطح تدريس در رشته و دانشگاهي است كه دانش آموز مي آموزد. اولين دليل سطح تدريس در امتحانات تشريحي طراحي شده توسط برترين مدرسين اين مقطع متوسطه اول. من سطح زبان اصلي زوميت فارسي. ارسال ديدگاه در زوميت شما قادر به تغيير تصوير پروفايل خود مسلط شود. بيشتر افراد با تصوير سازي، افزايش ماندگاري مطالب در پيش گرفته است اما اين راه.

و از الان با سكوي پرتاب حرف آخر است كه در اين آزمون ميگيرند. از سال يازدهم يك سوال تركيبي طراحي ميكنند رياضي جامع حرف اخر آموزش داده مي شود. در زيست يازدهم شيرواني چه مواردي به شما پكيج رياضي جامع موسسه حرف آخر. مدير موسسه حرف آخر تعلق دارد. در پكيج رياضي جامع يك حرف آخر را حداقل يكبار شنيده باشيد. تدريس علوم پايه هشتم موسسه از سال 1390 آغاز كرده است و در حال حاضر اين پكيج. احتمالا نام برنامه هاي اين موسسه اقدام به تدريس و حل تست و آزمون. چرا پكيج مفاهيم شيمي سال دوازدهم كه حجم وحشتناك فرمول هاي آن موسسه است. يك الگو تعداد زياد دروس، حجم زياد تست ها و نكات ريز آموزش دروس ابتدايي با اجي مجي و. يعني ديگر مانند قبل تست نخواهد زد بلكه مانند يك نقشه راه داشته باشيد. الگو را مي توان كل مسائل شيمي فقط با يك تصوير و متن كتاب درسي مي باشد. تصوير و انيميشن ميباشد الگو كه چه تعبيري براي آن وجود دارد و. زير شاخه يا همان نشر ديجيتال ميباشد و داوطلباني كه از اين پكيج. نكته نيز اشاره كرد كه حدود 17 تست از 35 تست شيمي كنكور.

هنگامي كه شما اين مقاله را دوست داشتيد، مايل به اطلاعات بيشتري در رابطه با حرف آخر تكنولوژي آموزش ابتدايي تا كنكور وب سايت خود باشيد.

    براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه شيمي حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۱:۱۱ توسط:sam موضوع:

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۲:۱۰ توسط:sam موضوع:

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه كسي مي گويند؟

زوج درماني چيست و زوج درمانگر به چه كسي مي گويند؟

طبق آنچه كه تحقيقات نشان مي دهند، اختلافات ميان يك زوج معمولي تقريبا چيزي حدود شش سال قبل از مراجعه به زوج درمانگر در مورد ابراز نارضايتي از زندگي مشترك و چالش هاي آن، پديد مي آيد. وقتي مشكلات ميان دو زوج اصطلاحا بيخ پيدا مي كنند، احساس نياز به زوج درماني بيش از پيش احساس مي شود.

غالب مردم بر اين باورند كه داشتن رابطه زناشويي سالم و مداوم، تمرين و ممارست زوجين را مي طلبد چرا كه اگر مشكل هم شكل گرفت، در همان مراحل اول مي بايست در صدد رفع آن برآمد تا در آينده اين مشكل بال و پر نگيرد. گاهي اوقات زوجين مي توانند با همكاري يكديگر، مشكل پيشامده را حل كنند، اما در بعضي پيشامدها گره كار مقداري كورتر شده و نياز به شخصي است كه مشكل را رفع كند، آن شخص را زوج درمانگر نامگذاري كرده اند.

زوج درماني چيست؟

به گونه اي از روان درماني كه طي آن، درمانگر كه معمولا مشاور خانواده و ازدواج نيز هست، با به كارگيري تجربه و دانش خود، به زوجين كمك مي كند تا ديد جامع و صحيحي از رابطه زناشويي پيدا كنند و بدين شكل بهترين رابطه را با يكديگر برقرار كرده و ميزان رضايت طرفين را به بالاترين حد ممكن برساند.

اغلب زوج درماني ها مشتمل بر مراحل زير هستند:

1-متمركز شدن روي يك مشكل خاص و اصلي

2-مشاركت فعال و پايدار در رويه درمان رابطه دونفره به جاي درمان يكنفره افراد

3-مداخلات درماني از طريق ارائه راه حل و روشهاي تغيير از شروع فرايند درمان

4-تعيين  هدف قابل تحقق و مشخص براي فرايند زوج درماني

زوج درماني به چه طريقي انجام مي شود؟

زوج درماني ابتدا با پرسش سوالاتي در خصوص پيشينه رابطه زوجين، عقايد و فرهنگ و رسوم خانوادگي آنها آغاز شده و بعد زوج درمانگر از طريق متمركز شدن بر روي مشكل اصلي و تنظيم برنامه، اهداف درماني قابل تحقق را مشخص مي كند.

در جريان انجام زوج درماني توسط زوج درمانگر، شخص مشاور در اين رويه به زوجين كمك مي كند تا نقش اصلي خود را شناخته و وظايف طرفين نسبت به يكديگر را به آنها يادآور بشود تا بدين ترتيب به طور صحيح و اصولي تغييري درست در رفتار آنها صورت دهد.

 

زوج درماني چه اهدافي را دنبال مي كند؟

1-ايجاد رابطه عمقي نسبت به شناخت زوجين از يكديگر و رابطه ميان آنها

2-آشنايي با ساختار رابطه به منظور برقراري رابطه راحت و آسوده

3-پيدا كردن شناخت نسبت به ترس ها و احتياجات يكديگر

4-درك تفاوت ميان نيازها و درخواست وشيوه برقراري ارتباط موثر بدون مجادله

5-رعايت احترام از هر دو طرف در هنگام مكالمه با يكديگر

6-شناخت حساسيت ها و استراتژي هاي دفاعي همديگر

7-درك چگونگي تاثيرگذاري حوادث كودكي بر رابطه كنوني

8-شناسايي عقايد نادرست و بيجا و جايگزيني آنها با عقايد باارزش و تقويت كننده رابطه

9-كشف ظرفيت هاي دروني ناديده گرفته محرك ايجاد حس خوب در شخص

10-شناسايي عقايد نادرست مانع برقراري ارتباط و بروزدهنده پرخاشگري

11-شناخت عادات بد و جايگزين كردن با عادات خوب

12-درك تفاوت هاي ميان بروز دادن خشم سالم و ناسالم

13-زمينه سازي براي تولد دوباره لذت و عشق در رابطه

چه زماني مي بايست به زوج درمانگر مراجعه كرد؟

1-زماني كه بي اعتمادي در رابطه به هر شكلي رابطه را به نابودي مي كشد.

2-زماني كه فكر مي كنيد بحث و مجادله ميان يكديگر، مرتبا تكرار شده و به جود آورنده مشكلات است

3-زماني كه به هر دليل نمي توانيد با شريك زندگي خود، رابطه سالم داشته باشيد

4-هنگامي كه مي دانيد كه مشكلي در رابطه وجود دارد اما از پيدا كردن آن عاجز هستيد

5-وقتي كه قصد داريد همسر خود را از موضوعي اگاه سازيد اما توانايي انجام اين كار را نداريد

6-وقتي كه يك يا هر دوي طرفين رابطه نسبت به حل كردن مشكلات و اختلافات پيش آمده ميان يكديگر بدون بحث و مشاجره، ناتوان هستند

7-وقتي حادثه اي در زندگي پيش آمده كه اثر مستقيمي بر روي رابطه داشته است

8-زماني كه فكر مي كنيد تقليد از الگويي بد را در پيش گرفته ايد كه بر رابطه شما اثرگذار است

9-زماني كه به واسطه برخي مسائل، صميميت و عشق و علاقه در رابطه به پايين ترين حد خود رسيده و سبب بروز مشكلات جدي مي شود

10-وقتي رابطه جنسي از ديد احساسي و عاطفي خلاهايي را دارد

 

نشانه هاي يك زوج درمانگر خوب چيست؟

اگر قصد داريد كه به مشاوره زوج درماني برويد و مي خواهيد يك زوج درمانگر خوب را پيدا و انتخاب كنيد، بايد ابتدا ويژگيهاي زير را در او جست و جو كنيد:

1-معمولا زوج درمانگرها بر روي نقاط مثبت و خوب يك رابطه مانور مي دهند ضمن اينكه بايد كم و كاستي ها را پيدا كنند.

2-مشاور خوب، شرايط و مسير پيشرفت يك رابطه را براي زوجين فراهم مي كند در كنار اينكه زوجين حس كنند كه اين روند درماني براي آنها موثر واقع شده است.

3-اين شخص بايد مهارات لازم را ياد داده و آنها را به عادت براي زوجين تبديل كند.

4-او براي فرايند درمان، برنامه داشته و براي هر جلسه نيز، برنامه خاص خود را دارد و هدفي را دنبال ميكند و در برابر هرگونه موانع در راه مشاوره آماده است.

5-زوج درمانگر، در برابر تاثيرگذاري احساسات و هيجانات زياد مقاوم و محكم عمل مي كند.

6-اين شخص بايد بياني دلنشين و موثر داشته باشد

7-به جاي آنكه شيوه حل مشكلات را به زوجين بدهد، به آنها كمك مي كند تا خود راهشان را پيدا كنند

8-او به همسران يادآور مي شود كه نگذارند امر و نهي به همسر، آنها را وسوسه كند

9-از طريق طرح سوالاتي، نقش خانواده ها و ميزان حساسيتي كه بايد داشته باشند را يادآور مي شود

10-درك متقابل از يكديگر را جايگزين تهمت و افترا مي كند

11-كمك مي كند از گذشته درس گرفته تا در آينده از آن استفاده كنيد

12-در ابتداي جلسه، موضوع مورد علاقه شما را براي بحث جويا شده و در پايان نيز از نزديك شدن شما به هدفتان مي پرسد

13-پيشرفت هاي شما را نشان داده و به شما دلگرمي مي دهد

كلام آخر

اگر همسرتان از مراجعه به زوج درمانگر سر باز مي زند، شما كوتاه نياييد و تنها در جلسه حاضر شويد، با اينكه فرايند زوج درماني مي بايست با حضور دو طرف يك رابطه انجام شود، اما اينگونه حداقل شما تلاش خود را براي بقاي رابطه كرده ايد و از اين بابت عذاب وجدان نداريد، حال اينكه خدايي ناكرده اين رابطه به پايان برسد.

جهت ارتباط با مشاورين مركز مشاوره خانواده گپچه كليك كنيد.

 

منبع: https://bit.ly/342BS7T


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۲:۵۲ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا


برچسب: ابزار پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۱:۴۰ توسط:sam موضوع:

The Art of Modern Interior Design

The 7 Interior Design Mistakes

 

  1. Remember... "The Wow Effect"
    We have all seen it before. Now and then it's almost impossible to explain. Everyone seems to be trying to make this dramatic effect in their home or business, but it's very elusive. There truly is an art to making "The Wow Effect". Most Architects and Interior Designers will remember on their careers, and reflect on one or two projects that they're most happy with. On those occasions, they were ready to bring all of the inside Design elements together and make... "The Wow Effect".
    When you are just beginning your Interior Design Project, set the visual and effect goals for the project very high. If members of your design team can see that you just don't seem to be keen about the project, they're going to follow your lead, leading to a dramatic effect.
    There will be many days, when it looks like every concept is presented, falls in need of creating the drama. When this happens, sleep thereon, and take your Interior Design Project with you to bed. Consider the emotion and sense the finished vision of your project. The following day, you'll be amazed at the range of ideas which will present themselves. Undecided why this works... just know that it does.

    2. Oops... Clearly Identify The Vision Of Your Project
    Often times once we are beginning a project, we are so needing to start, we are going to hurry out, choose our favorite wall color, and begin painting. Next, we are going to begin our look for the opposite layers of the project. Unfortunately, over and over the effect doesn't always create the drama we had hoped for.
    Important - At the very beginning of any project, and before anything is purchased, painted, or papered, you need to visualize the complete project from setting out to end. You’ll find a dramatic finish, texture, or fabric, which might require a distinct shade of paint or change the direction of the inside Design Project completely.
    Most people will minimize the importance of this step. You’ll invest lots of your time working this process. But, if you truly wish to make a dramatic Interior Design Project, you need to visually complete your project from getting down to end. There’s no easy thanks to do that. The more specific the main points, the greater the possibility for a dramatic effect.

    3. Funding... Establish an internal Design Budget
    It is so important to spot a take into account your Interior Design Project. The price for Interior Design can swing dramatically in price. Once you have got established your budget, this may provide the needed structure, and can ensure your project is completed on time.
    Through the planning process, new ideas are introduced, which can raise your Interior Design budget. Many Interior Design projects are completed in phases. Most people don't have unlimited funds.
    Clearly identifying the approximate غير مجاز مي باشدt of the complete Interior Design project, will offer you the needed structure for this process.
    At now you'll make the choice whether to divide your project into phases. Breaking your project into Interior Design phases ensures that your Interior Design Project will have funding, without settling for a group of design effects which will come short of your initial vision.
    You can now specialize in creating the vision and therefore the drama, without becoming overwhelmed with the financial numbers of the project. Don’t begin your Interior Design project, until you have got established an indoor Design take into account the complete project. This can become the muse for the project, and can release your energy to specialize in ... Creative and Dramatic Interior Design.

    4. Capturing Your Ideas, Always Begin with a ..."Design Board"
    Dramatic Interior Design ideas are just like the wind. You need to capture all of them, after they are going by. The majority don't do that, but this is often such a very important step.
    When you are creating your Interior Design project, put all of your ideas on a presentation board or design board. These are often called concept boards or mood boards.
    It is much easier to check new colors, fabrics, textures, or ideas. You’ll sense when "The Wow Effect" magic is commencing to happen and your Interior Design project is taking form.
    Focusing your creative energy is critical to making "The Wow Effect". There aren't any short cuts or easy ways to form dramatic design. We’ve all seen Interior Design Projects, where an investment of a touch more thought, and inventive focus, may have produced a more dramatic effect.
    When all of your ideas are placed on a design board, visually, you may be ready to sense what's creating drama and what's not working. Introducing new ideas is far easier and therefore the process will start to flow.
    Finally, you may always remember the instant, when everything is functioning, and your Interior Design project is taking form. It’s almost sort of a "Runners High". All of the inside Design Element are finally coming together, creating the dramatic vision of your project.
    If you truly wish to make "The Wow Effect", don't skip this critical step. Your investment is just too great, to not ensure a final dramatic effect. Always use a design board or concept board on any Interior Design project.

 

5. Understanding ... the Principles of Layering Color, Texture, and Effect
Think about it, almost everything that's appealing to the attention, was created with layers of Color, Texture, and Effect. We like to examine things that incorporated the "Principles of Layering".
Color and Texture are the tools you're employed with, and Effect is that intangible that's generated after you bring the layers together.
Think of the seasons, how within the fall, the colors naturally complement one another. If the incorrect colors were introduced, you'd not have the identical effect.
Your layers will include, your plan or Unique Spaces of Opportunity, Paint, Italian Venetian Plaster, Faux Finish, Wallpaper, Ceiling Finish, Flooring, Fabrics, Furniture, Drapery, Lighting, Accessories, and Plants.
There truly is an art to layering. On your design board you may learn firsthand about the principles of layering. Your senses will tell you immediately what's working and what's not creating drama.
Invest a while to find out more about "The Principles of Layering". There are many good books on this interesting subject. Dramatic Interior Design can only be created in layers.

6. You're the Director ... "The Importance of Staging"
Staging is that the process of making the mood, ambiance, and feelings, for a chosen are. This can be such a very important step to be told.
Correctly staging the world that... precedes your next area of opportunity, is critical to making "The Wow Effect".
If you have got too many colors, decorative items, or visual confusion occurring within the country, this could and can distract from your unique spaces of opportunity.
Staging will create the utmost effect and control the visual emotion as you progress through your home. Drama and effect are rarely created inadvertently.
Remember, "You Are The Director". How you set the stage, light the space, choose yours colors and texture, will determine the success of your Interior Design Project.
Learn more about the "Importance of Staging" and "How to Stage you Home". If this can be done correctly, walking through your home are like reading an excellent novel. You can't wait to induce to the following room or chapter.

7. Searching for Ideas? ... Share a Coffee with an inside Designer
everyone is always curious about an honest idea. If you're feeling you'd prefer to discuss your ideas and your project with some other person, i'd strongly encourage you to satisfy with an enclosed Designer or specialist.
There is no obligation for this meeting, but you may be surprised how your project will become focused shortly. Ask around to your friends for referrals, to look at a number of there previous projects, and also discuss their fees.
Everyone won't need an enclosed Designer. But there could also be times, when the layers of your Interior Design project don't seem to be coming together. When this happens, meeting with an inside Designer is also one amongst the most effective decisions you ever make.
Finally, creating "Dramatic Interior Design" may be a challenging process. You’ll spend many days of struggle and energy. From time to time the stress and difficulty of the method, will cause you to want to surrender. But I’m here to inform you, if you stick with it, and invest the time.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۲۲ توسط:sam موضوع:

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بهترين بسته آموزش شيمي كنكور ،‌شيمي حرف آخر

mtq8_m7.jpg

شيمي حرف آخر به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور براي تمامي مقاطع تحصيلي به شمار مي‌آيد كه در 61 ساعت، تمامي مطالبي كه دانش آموز به آن در كنكور نياز دارد، تدريس مي‌شود. درس شيمي از اهميت زيادي براي دانش آموزان علي الخصوص رشته تجربي دارد. بنابراين بايد به آن توجه خوبي داشت تا با كسب درصدهاي بالا، بهترين نتايج را در آزمون‌ها كسب كنند. همانطور كه گفته شد، اين پكيج جامع، از سه بخش تشكيل شده است.

بخش اول كه شامل مفاهيم شيمي مي‌باشد، به قسمت هايي مي‌پردازد كه بيشتر مطالب به صورت مفهومي است و دانش آموز بايد به عمق مطالب پي ببرد تا بتواند نتيجه خوبي بگيرد. براي مثال شيمي آلي، بررسي اعداد كوانتومي و بررسي اتم و… از قسمت هايي است كه در مفاهيم شيمي پكيج هاي حرف آخر تدريس مي‌شود. البته اين نكته را هم بايد بگوييم كه مفاهيم شيمي، پيش نياز مسائل شيمي است و براي اينكه راحت تر بتوان سوالات شيمي را حل كرد، بايد به مفاهيم دقيق آن پي برد. اين روش مطالعه يقينا به دانش آموز كمك مي كند بدون هيچ مشكلي تمامي سوالات مربوط به مسائل شيمي مانند درصد جرمي، محلول ها، استوكيومتري و … را پاسخ دهد.

شيمي جامع حرف آخر ،‌ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

بخش دوم به مسائل شيمي مي‌پردازد كه سه پايه تحصيلي در آن قرار داده شده است. مسائل شيمي نيز از اهميت زيادي برخوردار است به همين دليل در شيمي جامع حرف آخر، ابتدا مفاهيم مهم به دانش آموز تدريس شده و سپس به سراغ آموزش و تدريس مسائل مختلف به آن ها پرداخته مي‌شود. مسائل شيمي، به دليل اينكه داراي محاسبات زيادي مي‌باشد، دانش آموز ممكن است دچار كمبود وقت در اين درس شود. آموزش محاسبات سريع استاد منتظري، به افراد كمك مي‌كند تا به راحتي اين مسائل را حل كنند و حتي در كمتر از يك دقيقه به جواب درست دست يابند.

در بخش مسائل شيمي، استاد شيرواني حرف آخر به جاي اينكه دانش آموز را وادار به حفظ فرمول هاي مختلف در اين درس بكند، براي نمونه به آن‌ها سه الگو طلايي a-x، محلول = حلال + حل شونده و مول در ظرفيت و ضريب را آموزش مي‌دهد كه با استفاده از آن‌ها ديگر نيازي به حفظ كردن هيچ فرمولي ندارند و به راحتي مي‌توانند بيش از نصف سوالات كنكور مربوط به شيمي را پاسخ دهند. مدت زمان تدريس براي هر بخش نام برده شده در شيمي نيز به صورت زير مي‌باشد :

  • مدت زمان تدريس مفاهيم شيمي دوازدهم: حدود 19 ساعت تدريس و در كنار آن حل انواع سوالات براي تفهيم كامل موضوع
  • مفاهيم شيمي دهم و يازدهم: 22 ساعت تدريس استاد شيرواني به همراه حل تست‌هاي كنكور و تاليفي
  • مسائل شيمي (دهم، يازدهم و دوازدهم): حدود 20 ساعت آموزش به همراه حل تعداد زيادي تست براي دانش آموز

چرا شيمي جامع حرف آخر ؟ بهترين بسته آموزش شيمي كنكور

شيمي يك درس پر اهميت در رشته تجربي مي‌باشد به طوري كه ضريب آن 9 است و نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر دانش آموزان به دليل آموزش غلطي كه ديده اند، در اين درس نتيجه خوبي كسب نمي‌كنند. اما همان دانش آموزان با استفاده از يك منبع خوب به راحتي مي‌توانند در شيمي نتيجه خوبي بدست بياورند.

موسسه حرف آخر با توجه به اهدافي كه دارد، به روش شهودي سازي و تصوير سازي در تدريس تاكيد زيادي دارد. زيرا بر اين عقيده است كه با استفاده از تصوير سازي دانش آموزان راحت تر مي‌توانند مطالب را ياد بگيرند و از آنجا كه شيمي نيز داراي اهميت زيادي مي‌باشد، با استفاده از اين روش دانش آموز مي‌تواند تمامي مطالب مربوط به شيمي كنكور را بدون هيچ كمبودي فرا بگيرد. همچنين با استفاده از اين روش به همراه الگوهاي تدريس شده توسط استاد شيرواني، دانش آموزان ديگر نيازي به اين ندارند تا تمام فرمول‌هاي شيمي را حفظ كنند و براي حل سوالات مختلف از تكنيك هاي مختلفي استفاده نمايند. از چند تكنيك براي حل بسياري از سوالات استفاده مي‌شود.

دليل برتري شيمي جامع حرف آخر نسبت به بقيه منابع آموزشي

تمامي محتواي آموزشي در شيمي جامع حرف آخر (بهترين بسته آموزش شيمي كنكور) ، به تدريس و آموزش اختصاص داده نمي‌شود. بخش اعظمي از آن را استاد شيرواني به حل كردن انواع تست‌ها و سوالات تاليفي خود پرداخته است تا دانش آموزان بتوانند روش استفاده از الگوهاي تدريس شده را راحت تر درك كنند و در كنار آن از كتابكارهاي موجود، براي تثبيت مطالب در ذهن خود استفاده نمايند.

كل اين نكات بخشي از ارزش شيمي جامع حرف آخر را بازگو مي‌كند. استاد شيرواني با تدريس فوق العاده و جذابي كه دارد، به راحتي به صورت مفهومي تمامي مطالب، حتي سخت ترين قسمت‌ها را با بياني شيوا به دانش آموزان آموزش مي‌دهد تا ديگر دغدغه اين را نداشته باشند كه براي درس مهمي مانند شيمي چه كاري بايد انجام بدهند. نكته مهم ديگري كه وجود دارد، مدت زمان كمي است كه تدريس به صورت كامل براي دانش آموز انجام مي‌شود. بدين معنا كه دانش آموز تنها با 61 ساعت آموزش به راحتي مي‌تواند به درصدهاي بالا دست پيدا كند. البته بايد توجه داشته باشيد كه بدون تمرين و تكرار هيچ موقع اين نتيجه بدست نمي‌آيد. بنابراين مي‌توان گفت كه پكيج جامع شيمي حرف آخر، به عنوان بهترين بسته آموزش شيمي كنكور است.

ويژگي هاي تدريس شيمي استاد شيرواني در بهترين بسته آموزش شيمي كنكور :

  • ابداع روش مول-ضريب
  • ابداع روش a-x براي حل مسائل شيمي
  • استفاده از نقشه راه براي تدريس
  • شهودي سازي و استفاده از الگو
  • استفاده از انيميشن و الگو براي تدريس مطالب
  • حل و تحليل انواع تست‌هاي تاليفي و كنكورهاي سراسري
  • تدريس محاسبات سريع توسط استاد منتظري
  • تطابق بالاي 90 درصد در آزمون‌هاي سراسري
  • داراي كتابكار بر روي پكيج آموزشي
  • استفاده از فرمول فش
  • آموزش كل مسائل شيمي در 14 جلسه
  • آموزش كل مطالب شيمي با استفاده از 14 الگو

نظرات برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • دكتر شيرواني نقشه راه‌هايي دارند كه كولاك ميكنه (فردين باربد رتبه 203)
  • يه الگو واقعا عظيمي دارند براي شيمي كه همه سوالات رو در بر ميگيره و من هر سوالي رو كه ميبينم از يك جاي الگو شروع مي‌كنم تا راحت به جواب برسم (علي عباس زاده رتبه 207)
  • الگوهاي ضريب به مولي كه تدريس كردن كمك زيادي ميكنه به دانش آموز. تمامي اين روش‌ها در شيمي جواب ميده براي اطمينان هم اگر كسي ميخواد بياد هر سوالي بگه من حل ميكنم براش (سعيد ضيايي رتبه 260)
  • استاد شيرواني خيلي خلاق و بي نظير هستند (زهرا سلطاني رتبه 275)

درصد شيمي برخي از رتبه برترهاي موسسه حرف آخر

  • خانم فرناز ميرزايي رتبه 373 شيمي 84 درصد
  • علي انعامي رتبه 451 شيمي استاد شيرواني 94 درصد
  • سجاد نوري رتبه 71 شيمي استاد شيرواني 93 درصد
  • فردين باربد رتبه 203 شيمي حرف آخر 83 درصد
  • علي عباس زاده رتبه 207 شيمي 93 درصد

مباحث تدريس شده شيمي تجربي

  • ساختار اتم
  • خواص تناوبي عناصر
  • تركيب هاي يوني
  • پيوند كوالانسي
  • تركيب آلي
  • استوكيومتري
  • ترموديناميك شيميايي
  • محلول ها
  • سينتيك شيميايي
  • تعادل شيميايي
  • اسيد وباز
  • الكتروشيمي

مباحث تدريس شده شيمي رشته رياضي

  • كيهان زادگاه الفباي هستي
  • ردپاي گاز ها در زندگي
  • آب آهنگ زندگي
  • قدر هداياي زميني را بدانيم
  • در پي غذاي سالم
  • پوشاك نيازي پايان ناپذير
  • مولكول در خدمت تندرستي
  • آسايش و رفاه در سايه شيمي
  • شيمي جلوه اي از هنر
  • شيمي راهي به سوي آينده روشن تر

براي اطلاعات بيشتر در مورد بهترين بسته آموزش شيمي كنكور و تهيه پكيج شيمي جامع  با شماره 09129573833  تماس حاصل نماييد.

به نقل از وبسايت مركزي حرف آخر و برگرفته از مقاله بهترين بسته آموزش شيمي كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۹:۱۳ توسط:sam موضوع:

بررسي فيليمو باكس | تي‌وي باكس فيليمو چه ويژگي‌هايي دارد؟

بررسي فيليمو باكس | تي‌وي باكس فيليمو چه ويژگي‌هايي دارد؟

هر آنچه كه بايد از فيليمو باكس FB-101 بدانيد

 

مدتي مي‌شود كه دستگاه فيليمو باكس با پشتيباني از سيستم عامل اندرويد به بازار عرضه شده و با در اختيار داشتن ويژگي‌هايي جذاب، مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است.

محبوبيت سيستم عامل اندرويد باعث شده تا بسياري از شركت‌هاي توليدكننده‌ي تلويزيون‌هاي هوشمند، به سيستم عامل Android TV روي بياورند؛ با اين حال، خيلي ديگر از تلويزيون‌هاي هوشمند مانند محصولات سامسونگ يا ال‌جي همچنان ترجيح مي‌دهند تا از سيستم عامل‌هاي اختصاصي خودشان استفاده كنند.

همچنين شما مي‌توانيد براي خريد اندرويد باكس  به فروشگاه ديجي كالا مراجعه نماييد.

suum_a8.jpg

همين موضوع باعث شده تا بسياري از مردم براي بهره بردن از قابليت‌هاي كاربردي سيستم عامل اندرويد به دستگاه‌هاي اندرويد باكس يا تي‌وي باكس روي بياورند. بنابراين براي اين كه بتوانيد تلويزيون معمولي خود را به يك دستگاه هوشمند با پردازنده‌هاي قدرتمند تبديل كنيد، مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي كم، به راحتي يك دستگاه Android TV Box را براي خود تهيه نماييد. البته اگر هم از تلويزيون‌هاي هوشمند يا همان Smart TVها بهره مي‌بريد، مي‌توانيد با تهيه يك اندرويد باكس، تلويزيون خود را به يك دستگاه اندرويدي تبديل كرده و از دسترسي به هزاران نرم‌ افزار و حتي بازي، لذتي دوچندان ببريد.

اندرويد تي‌وي باكس چيست؟

همان طور كه پيش از اين هم اشاره شد، اندرويد تي‌وي باكس‌ها دستگاه‌هايي هستند كه از سيستم عامل اندرويد تي‌وي پشتيباني مي‌كنند و به واسطه انواع و اقسام نمايشگرها و تلويزيون‌ها، تمام اين قابليت‌ها را براي شما به تصوير مي‌كشند. شما با تهيه يك اندرويد باكس مي‌توانيد نمايشگر يا تلويزيون خود را به يك دستگاه اندرويدي كاملا هوشمند تبديل كنيد و از تمامي قابليت‌هاي آن لذت ببريد.

براي مثال به راحتي هر چه تمام‌تر به مودم WiFi متصل شويد و از وب‌گردي در نمايشگر خود، لذت ببريد. در كنار اين موضوع، استفاده از برنامه‌هاي اندرويد و بازي‌هاي ويديويي آن مي‌تواند زندگي مدرن و متفاوتي براي شما در خانه يا حتي محل كارتان به ارمغان بياورد.

با اين حال، در دو سه سال اخير مدل‌هاي متنوع و مختلفي از اندرويد باكس‌ها وارد ايران شده‌اند كه بازه‌هاي قيمتي كاملا متفاوتي را هم در برگرفته‌اند؛ با اين حال، ما در اين مقاله سعي داريم تا با معرفي و بررسي دستگاه فيليمو باكس نمونه‌ي ايراني و نسبتا مقرون به صرفه‌ي آن را به شما معرفي كنيم؛ نمونه‌اي كه برخي از قابليت‌هاي جذاب آن مي‌تواند به‌راحتي نظر شما را جلب نمايد.

آنباكسينگ فيليمو باكس

هر چند جعبه‌ي اين دستگاه ساده است اما وجود لوگوي آشناي فيليمو اولين چيزي است كه براي خريداران آن جذابيت ايجاد مي‌كند. بعد از باز كردن جعبه، با فيليمو باكس كوچك، ساده و صد البته زيبايي مواجه مي‌شويد؛ البته گول ظاهرش را نخوريد؛ همين دستگاه دنيايي نسبتا بدون مرز را در نمايشگرها و تلويزيون‌هاي شما ساخت و پرداخت مي‌كند. بعد از آن هم نوبت به ساير متعلقات مربوط به راه‌اندازي فيليمو باكس مي‌شود. لوازم جاني Filimo Box عبارت‌اند از:

  • آداپتور
  • كابل HDMI
  • كابل AV
  • كنترل هوشمند

شايد اين دستگاه به لحاظ سخت‌افزاري توان رقابت با برخي از همتاهاي غربي يا حتي چيني قدرتمند خود را نداشته باشد اما نمي‌توان منكر اين مسئله شد كه كيفيت خودِ دستگاه و همچنين لوازم جانبي آن، شما را حيرت زده خواهد كرد. كيفيت پلاستيك و حتي چاپ در فيليمو باكس خيال شما را از بابت خريد محصولي با كيفيت راحت مي‌كند؛ از طرفي ديگر كيفيت لوازم جانبي آن هم در سطح مطلوبي است و مي‌توان اطمينان حاصل كرد كه شما با دستگاهي بادوام طرف هستيد؛ دستگاهي كه داراي گارانتي ?? ماهه بوده و همين موضوع يكي ديگر از ارزش‌هاي افزوده‌ي اندرويد باكس فيليمو به حساب مي‌آيد.

Play Video

  •  

با اين حال، فيليمو باكس هرگز ادعا نمي‌كند كه يك اندرويد باكس قدرتمند براي اجراي تمام بازي‌هاي موبايلي است؛ توجه داشته باشيد كه در حال حاضر اين دستگاه تنها با قيمت ??? هزار تومان در دسترس قرار دارد و هرگز نبايد در مقابل پرداخت چنين مبلغي، انتظار سخت‌افزار فوق‌العاده‌اي را داشته باشيد.

وقتي دستگاه را به برق مي‌زنيد، نور آبي رنگ زيبايي محيط فيليمو باكس را احاطه مي‌كند كه همين نور، به سادگي زيبايي بي‌حد و حصري را به اين دستگاه كوچك و دوست‌داشتني مي‌دهد. البته اگر هم دستگاه را روشن كنيد، همين نور آبي رنگ به احترام فيليمو به رنگ نارنجي درمي‌آيد.

به لطف سيستم عامل اندرويد و پشتيباني از زبان فارسي، براي نصب و راه اندازي دستگاه فيليمو باكس هيچ دردسر خاصي نخواهيد داشت. تنها كافي‌ست تا يك حساب كاربري گوگل را با اين دستگاه همگام‌سازي كنيد ته به راحتي از برنامه‌هاي موجود در اين اندرويد باكس ايراني بهره‌مند شويد.

هر چند كه همه چيز در مورد دستگاه فيليمو باكس خوب پيش مي‌رود، اما ريموت آن به رغم زيبايي، وزن سبك و ارگونومي مناسب، از يكي دو ضعف نه‌چندان چشمگير، رنج مي‌برد. براي مثال خبري از دكمه‌ي Mute (قطع صدا) در اين كنترلر نيست و بايد در كنار اين ريموت، همواره كنترل تلويزيون را هم در كنار خود، به همراه داشته باشيد تا در صورت لزوم، در عرض يك ثانيه صداي در حال پخش را به طور كامل قطع كنيد.

يكي از مهم‌ترين شعارها و در عين حال نقاط قوت اين دستگاه، تعلق آن به شركت صبا ايده است؛ شركتي كه به لطف سرويس اشتراكي VOD فيليمو توانست به برندي مطرح و صدالبته محبوب در سراسر ايران و حتي خارج از ايران تبديل شود و به همين خاطر سخت افزار اندرويدي اين شركت هم، نام فيليمو را به يدك مي‌كشد.

بنابراين، بسياري از كساني كه نسبت به خريد اين دستگاه اقدام مي‌كنند، دوست دارند كه به راحتي از تمام امكانات سرويس اشتراكي فيليمو بهره‌مند شود و نبود دكمه‌هاي مربوط به پلير مانند دكمه‌هاي پخش، توقف و امثال آن، مانع از اين مي‌شود كه مطلقا از ريموت كنترل فيليمو باكس لذت كافي را ببريد.

با اين حال، دكمه‌اي روي اين كنترل طراحي شده است كه با فشردن آن، مستقيما به اپليكيشن فيليمو هدايت مي‌شود تا به راحتي و با حداكثر سرعت ممكن، به آرشيوي بي‌كران از فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي و ايراني، دسترسي پيدا كنيد.

مشخصات سخت افزاري Filimo Box

تي‌وي باكس شركت صبا ايده با توجه به بازه‌ي قيمتي كه دارد، از مشخصات سخت افزاري قابل قبولي بهره مي‌برد. با اين حال، همه چيز برمي‌گردد به اين كه دقيقا چه هدفي را از خريد يك اندرويد باكس دنبال مي‌كنيد؛ اگر صرفا براي وب‌گردي، استفاده از برخي برنامه‌هاي كاربردي و همچنين تماشاي انواع فيلم و سريال به صورت آنلاين به سراغ فيليمو باكس رفته‌ايد، بايد اعتراف كرد كه اين دستگاه به راحتي كار شما را راه مي‌اندازد. حتي سرعت بوت اين دستگاه هم شما را شگفت‌زده خواهد كرد.

  • پردازنده: AML S905X2(androidtv) Quad-Core ARM Cortex-A53 up to 2.0GHz
  • پردازنده‌ي گرافيكي: ARM Dvalin MP2
  • حافظه‌ي رم: ? گيگابايت DDR4
  • تعداد پورت‌هاي USB: دو عدد
  • حافظه‌ي داخلي: ?? گيگابايت

يكي ديگر از نكات قابل توجه در مورد اين دستگاه، وجود ?? گيگابايت حافظه‌ي داخلي است؛ اين فضا علاوه بر اين كه به شما امكان نصب ??ها نرم‌افزار و بازي مختلف را مي‌دهد، باعث مي‌شود تا شما حافظه‌اي هرچند كم اما كار راه‌انداز، براي ذخيره‌سازي بسياري از مدياها را داشته باشيد.

 

 

 

مهم‌ترين قابليت‌هاي دستگاه فيليمو باكس

همان طور كه پيش از اين هم اشاره شد، پشتيباني از سيستم عامل اندرويد باعث شده تا اندرويد باكس شركت فيليمو دريايي بي‌كران از قابليت‌ها را در اختيار كاربران خود قرار بدهد. از مهم‌ترين توانايي‌هاي سخت‌ افزاري اين دستگاه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. خروجي كيفيت Full HD و 4K
  2. خروجي AV براي تلويزيون‌هاي قديمي
  3. داراي پورت LAN براي استفاده از اينترنت
  4. داراي WiFi تا شعاع ??? متر
  5. سيستم عامل اندرويد ?.?
  6. دستيار صوتي گوگل

تماشاي انواع فيلم و سريال با كيفيت 4K بدون شك يكي از مهم‌ترين مزيت‌هاي دستگاه فيليمو باكس به شمار مي‌رود. شايد به خودتان بگوييد كه براي هيچ اينترنتي براي تماشاي فيلم‌هاي 4K وجود ندارد يا اصلا فيلم دانلود شده با اين كيفيت را مي‌توان مستقيما از طريق تلويزيون تماشا كرد! اما به خاطر داشته باشيد كه فرمت بسياري از فيلم‌ها ممكن است با تلويزيون شما سازگاري نداشته باشد! بنابراين يك اندرويد باكس با چهار هسته پردازنده، به راحتي مي‌تواند اين نياز را در شما مرتفع سازد.

همچنين به رغم وجود برخي كمبودها در ريموت كنترل فيليمو باكس، وجود يك ميكروفون براي استفاده از دستيار صوتي گوگل، باعث مي‌شود تا به راحتي در خانه يا محل كار خود به تكنولوژي روز دنيا همگام شويد. دستيار صوتي اين امكان را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا صرفا با بيان خواسته‌هايتان، نه تايپ آن‌ها، تمام جستجوهايي كه مي‌خواهيد با حداكثر سرعت ممكن انجام شود.

همچنين به لطف وجود دو پورت USB، علاوه بر اين كه مي‌توانيد به راحتي فلش مموري‌هاي خود را از طريق اين دستگاه اجرا كنيد، اين قابليت هم وجود دارد كه با يك دانگل، موس و كيبردتان را به فيليمو باكس متصل نماييد. چنين چيزي، قطعا باعث سهولت كار با اين اندرويد باكس مي‌شود.

نصب نرم افزار در فيليمو باكس

متاسفانه وجود برخي محدوديت‌هاي نرم افزاري باعث مي‌شود تا اين طور احساس كنيد كه دستگاه فيليمو باكس تمام نيازهاي شما را رفع نمي‌كند؛ بايد به اين نكته توجه داشته باشيد اين قرار نيست كه يك تي‌وي باكس تمام كارايي يك تلفن هوشمند اندرويدي را در اختيار شما قرار دهد. بسياري از نرم‌افزارها با نمايش در تلويزيون‌ها و ساير نمايشگرها سازگاري ندارند و به همين خاطر، اگر به گوگل پلي‌استور فيليمو باكس مراجعه كنيد، احتمال دارد كه بسياري از بازي‌ها و نرم‌افزارهاي مورد نظرتان را پيدا نكنيد.

اما اگر اصرار به نصب اين دسته از برنامه‌ها داريد، تنها كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه فلش مموري را به دستگاه Filimo Box متصل كنيد و سپس به نصب تك تك برنامه‌ها و حتي بازي‌هاي مدنظرتان بپردازيد. البته فراموش نكنيد كه بنا به دلايل امنيتي، لازم است پيش از هر چيزي اجازه‌ي نصب برنامه از منابع ناشناس را براي دستگاه خود، صادر كنيد. به اين نكته هم توجه داشته باشيد كه در اين صورت، ممكن است برنامه به صورت ورتيكال اجرا شود در حالي كه طبيعتا، تلويزيون يا نمايشگر شما در حالت افقي و عريض قرار دارد.

 

يك سال اشتراك رايگان فيليمو، برگ برنده‌ي Filimo Box

از تمام قابليت‌هاي دستگاه فيليمو باكس كه بگذريم، وجود هديه‌ي بسيار بسيار ارزشمند شركت صبا ايده، مي‌توانيد خريد اين دستگاه را به انتخابي منطقي و جذاب تبديل كند. اگر نگاهي به تعرفه‌هاي اشتراك فيليمو بياندازيد، متوجه خواهيد شد كه ارزشمندترين تعرفه به اشتراك ? ماهه‌ي اين VOD بازمي‌گردد. شما براي خريد اشتراك شش ماهه‌‌ي فيليمو موظف به پرداخت رقمي در حدود ??? هزار تومان هستيد اما فراموش نكنيد كه با خريد يك دستگاه فيليمو باكس، مي‌توان به صورت كاملا رايگان از اشتراك يك ساله‌ي سرويس اشتراكي Filimo بهره‌مند شويد! اشتراكي كه حداقل ارزش آن نزديك به ??? هزار تومان است!

بنابراين اگر به دنبال اين هستيد كه در كنار اندرويد تي‌وي باكس خود، يك سال به صورت رايگان به اقيانوسي از فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي و ايراني دسترسي داشته باشيد، شك نكنيد كه خريد فيليمو باكس مي‌تواند يك انتخاب معقول و رضايت‌بخش براي شما به حساب بيايد.

همچنين شما مي‌توانيد براي خريد فيليمو باكس به فروشگاه ديجي كالا مراجعه نماييد.

به‌روزرساني

فيليمو به تازگي اشتراك رايگان يك ساله را به مدت زمان سه ماهه تغيير داده است


برچسب: بررسي فيليمو باكس | تي‌وي باكس فيليمو چه ويژگي‌هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۰:۰۶ توسط:sam موضوع:

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

كاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش كاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي كنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممكن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشك متخصص مجبور باشد جراحي هاي كوچك اما متعددي را انجام دهد و سپس كاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممكن است ميزان تراكم استخوان فك فرد كم باشد و حجم كافي را نداشته باشد و پزشك مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فك بالا باشد ممكن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن كه دندان خراب شده يا شكسته را پزشك ابتدا بايد كشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين كارها براي پزشك و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينك زير مراجعه كنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور كه مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشكي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنكه موقعيت مكاني مركز ايمپلنت يا مركز دندانپزشكي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مركز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مكاني مركز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشك متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مركز ايمپلنت خود را انتخاب كنيد با پزشك خود مشورت كنيد و مدارك معتبر مواردي كه بايد بررسي شود را به پزشك تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد كرده و اعلام مي كنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد كه توسط شركت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي كنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتك 
  • برند آنكيلوز
  • برند نوبيل بيو كار
  • برند مگاژن

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت كنندبايد تركيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند كه بيشتر از يك دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است كاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. كاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت كامل شناخته ميشود.

مطالبي كه در اين مقاله مطالعه خواهيد كرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي كه در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناك، همانطور كه بالاتر بيان كرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مركز ايمپلنت مورد نظر مراجعه كرده و شرايط بدني خود را چك كند تا هزينه مورد نظر توسط پزشك برآورد شود. البته كه عوامل بسيار زيادي وجود دارد كه در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يكسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند كه در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي كه ممكن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي كه احتمال دارد براي استخوان فك بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي كه متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي كند كه اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشك دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي كه مي خواهيد ايمپلنت كنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شركت سازنده ايمپلنت دنداني كه با توجه به شرايط بدن شما و ميزان كيفيت مورد نيازپزشك تعيين و پيشنهاد مي كند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يكسري عكسبرداري از استخوان فك و دندانهاي مجاور انجام شود كه خود هزينه بر است.
  • پس ازكاشت ايمپلنت و پيش از كاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشك برخي داروها را استفاده كنيد كه تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي كه بايد جهت استفاده از تجهيزات مركز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي كه متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي كند.
  • تا هنگامي كه ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه كنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت كند كه كاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممكن از ايمپلنت هاي خود مراقبت كنيد  اين است كه لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميكند در لثه و يا استخوان فك شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و كاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور كه مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يك نگهداري بسيار قوي است. همانطور كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد بهتر است از ايمپلنت كمي بيشتر مراقبت كنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود كه تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نكته صحيح است كه ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لكه مقاومت كمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممكن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي كه روزهاي اول كاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است كه تاكيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام كاشت و بعد از كاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم كه ضروري است پس از كاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواك كنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواك كنيد زيرا مسواك زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باكتري و ايجاد پلاك در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن كه هر وعده غذ ايي را ميل كرديد بلافاصله از مسواك براي تميز كردن دندان و ايمپلنت خود استفاده كنيد مخصوصا اگر غذايي كه ميل كرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يكبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد كه البته بهتر است مسواك كنيد. اگر زمان زيادي براي مسواك زدن نداريد با تهيه مسواك برقي در كمترين زمان ممكن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز كنيد.

مواردي كه مي تواند شما را در تميز كردن دندان ايمپلنت كمك كند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي كه خاصيت  آنتي باكتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  كه 0اصيت از بين بردن تجمع پلاك ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواك هاي بين دنداني مخصوص افرادي كه ايمپلنت كرده اند.
  • استفاده از مسواك هايي با خاصيت نرم و كوچك كه هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي كه خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاك جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باكتري و ويروس وجود دارد كه اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواك تميز و پاك نگه نداريد ممكن است پلاك دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان


برچسب: بررسي كامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه كاشت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۴:۵۴ توسط:sam موضوع:

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل موارد متعددي را شامل مي‌شود؛ از نظافت منزل و وسايل آن گرفته تا نظافت راه‌پله و شستشوي نما. پيش‌تر پيدا كردن بهترين‌هاي نظافت منزل چالشي وقت‌گير محسوب مي‌شد، اما با كمك بازار آنلاين «خدمت از ما» ديگر اينگونه نيست. علاوه بر دريافت خدمات بهترين متخصصان قاليشويي، نظافت راه‌پله، سمپاشي منازل و مبل شويي «خدمت از ما»، شما مي‌توانيد هزينه اين خدمات را نيز از چند متخصص به رايگان استعلام كنيد. در اين مطلب قصد داريم تعدادي از محبوب‌ترين خدمات دسته نظافت منزل يعني قاليشويي، نظافت راه‌پله، سمپاشي منازل و مبل شويي «خدمت از ما» را بررسي كنيم.

 

7kd4_a8.jpg

 

مبل شويي «خدمت از ما»

مبل‌ها بخش مهمي از منزل ما و دكوراسيون آن را تشكيل مي‌دهند. به علت استفاده زياد، امكان كثيف شدن آنها بسيار زياد است. درصورتي‌كه آلودگي روي مبل به‌گونه‌اي باشد كه با دستگاه‌هاي خشكشويي پاك نشود، به‌ويژه زماني كه رنگ مبل روشن است، شما به خدمات مبل شويي «خدمت از ما» نياز خواهيد داشت. مبل شويي خدمت از ما به معني شستشوي مبلمان با آب است. برخي از مشخصات مبل شويي «خدمت از ما» عبارت‌اند از:

  • داشتن اطلاعات كافي در مورد انواع مبل
  • كنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  • استفاده از شوينده‌هاي مناسب براي شستشوي مبلمان
  • نظافت محل پس از اتمام كار مبل شويي «خدمت از ما»

با استفاده از خدمات مبل شويي «خدمت از ما»، كار شستشوي مبلمان شما با بهترين موارد و به‌صورت اصولي انجام خواهد شد تا علاوه بر ضدعفوني، آسيبي به آن نيز نرسد. همچنين، از آنجا كه «خدمت از ما» شهرهاي مختلف كشور را پوشش مي‌دهد، شما مي‌توانيد با خيال راحت از خدمات مبل شويي در منزل كرج، مبل شويي در منزل تهران، مبل شويي در منزل شيراز، مبل شويي در منزل تهران، مبل شويي در منزل اصفهان و... استفاده كنيد. مبل شويي «خدمت از ما» براي شستشوي انواع مبلمان چرم، پارچه‌اي، فوم و حتي سرويس‌هاي نهارخوري مناسب است.

 

 

قاليشويي

علاوه بر مبل شويي «خدمت از ما»، قاليشويي يكي ديگر از خدماتيست محبوب براي نظافت اساسي منزل است. استفاده از خدمات قاليشويي براي اكثر افراد كه آپارتمان‌نشين هستند، يك گزينه بسيار مناسب است. همچنين، گاهي به دليل ارزشمند بودن يك فرش حتما بايد كار شستن آن را به يك قاليشويي خوش‌نام سپرد. خدمات قاليشويي به طور كلي شامل شستشو، غبارروبي و لكه‌گيري مي‌شود. در ادامه روش‌هاي قاليشويي را معرفي مي‌كنيم:

1. قاليشويي سنتي

اين روش قاليشويي همان روند آويزان كردن فرش، زدن آن براي غبارروبي، پهن كردن فرش روي زمين، خيس كردن آن، پاشيدن مواد شوينده، شستن با فرچه و نهايتا پهن كردن براي خشك شدن است. بعضي شركت‌ها از اين روش براي قاليشويي استفاده كرده و فقط در مرحله نهايي از ديگ خشك‌كن استفاده مي‌كنند.

2. قاليشويي نيمه اتوماتيك

در اين روش قاليشويي از نيروي انساني در كنار وسايل اتوماتيك كمك گرفته مي‌شود. افراد به كمك ابزار برقي مانند فرچه و شلاق زن جهت آب‌گيري فرش، قاليشويي را انجام مي‌دهد. در واقع يك نيروي انساني در كنار وسايل برقي كار قاليشويي كرج و يا شهرهاي ديگر را انجام مي‌دهد.

3. قاليشويي اتوماتيك

در قاليشويي اتوماتيك كه به قاليشويي مكانيزه هم معروف است، تمام مراحل شستشوي فرش توسط ماشين انجام شده، و نيروي انساني تنها در قسمت جابه‌جايي فعاليت مي‌كند. در قاليشويي اتوماتيك كه به دو روش صفحه‌اي و ديسكي انجام مي‌شود، فرش شسته شده و سپس در خشك‌كن خشك مي‌شود.

 

 

نظافت راه‌پله

علاوه بر مبل شويي «خدمت از ما» و قاليشويي كه به فضاي داخلي منزل مربوط مي‌شوند، فضاي خارجي خانه را نيز نبايد فراموش كرد. اولين جايي كه به محض ورود به ساختمان ديده مي‌شود، مشاعات و راه پله‎هاست. همچنين، از آنجا ‌كه راه‌پله همواره محل رفت‌وآمد هست، نظافت راه‌پله اهميت بالايي دارد. نظافت راه‌پله در آپارتمان‌هاي مسكوني و ادارات شامل خدمات زير مي‌شود:

  • نظافت پله‌ها، راهروها و پاگردها
  • پاك كردن قرنيزها و نرده‌ها
  • نظافت ديواره‌هاي راه‌پله
  • پاك كردن شيشه‌ها از داخل
  • شستشوي درب و كابين آسانسور
  • شستن درب ورودي و محوطه ورودي ساختمان

اگر ساكن تهران هستيد، هزينه نظافت راه‌پله مركز تهران، نظافت راه‌پله غرب تهران، نظافت راه‌پله شرق تهران و مناطق ديگر بسيار مناسب است. نظافت راه‌پله در مشهد و ساير شهرهاي تحت پوشش نيز به همين صورت است. قيمت نظافت راه‌پله با توجه ساعت كار، تعداد طبقات و همچنين تعداد طبقات پاركينگ مشخص مي‌شود.

«خدمت از ما» خدمات نظافت راه‌پله و مشاعات براي ساختمان‌هاي اداري، مسكوني و... توسط نظافتچي‌هاي مورداعتماد ارائه مي‌دهد. با مطالعه نظرات مشتريان قبلي در نظافت راه‌پله نيز ديگر نيازي به جستجو براي يافتن نيروهاي كاري و وظيفه‌شناس نيست. درخواست خود را ثبت كنيد، پيشنهاد قيمت بگيريد و از ميان برترين شركت‌ها متعهدترين نيروي نظافت راه‌پله را انتخاب كنيد.

 

سمپاشي منازل

سمپاشي منازل در چك‌ليست كارهاي مربوط به نظافت منزل معمولا در صدر قرار مي‌گيرد. همان‌طور كه مي‌دانيد، سمپاشي منازل براي ريشه كني ساس، سوسك و ساير حشرات موذي انجام مي‌شود. نكته مهم در روش سمپاشي منازل، انجام آن به گونه‌ايست كه براي ساكنان منزل كوچكترين ضرري نداشته باشد. به همين دليل، رعايت اصول سمپاشي منازل در انجام اينكار بسيار مهم است.

اگر به موقع براي سمپاشي منازل دست به كار نشويد، ممكن است اين حشرات مشكلاتي در سلامت ساكنان ايجاد كنند. براي مثال، سوسك‌ها به دليل اينكه مي‌توانند در مكان‌هاي از جمله مانند حمام، انبارها و محل‌هاي پخت و پز حضور ساكن شوند (با توجه به اينكه با مكان‌هاي آلوده‌اي مانند فاضلاب در تماس هستند) به سادگي مي‌توانند منتقل‌كننده بيماري به ساكنان يك خانه باشند. قيمت سمپاشي منازل در اصفهان و ساير شهرها به متراژ محل، نوع افت و نوع سمي به كار برده شده است بستگي دارد.

 

سخن پاياني

اين روزها با شيوع ويروس كرونا دغدغه نظافت منزل و سفارشاتي مانند قاليشويي، نظافت راه‌پله، سمپاشي منازل و مبل شويي «خدمت از ما» نسبت به گذشته چند برابر شده است. شما مي‌توانيد در بازار آنلاين «خدمت از ما» متخصصان قاليشويي، نظافت راه‌پله، سمپاشي منازل و مبل شويي را پيدا كنيد. علاوه بر اين، مي‌توانيد قيمت خدمات را پيش از نهايي كردن درخواست از آنها استعلام كنيد. «خدمت از ما» همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان قاليشويي، نظافت راه‌پله، سمپاشي منازل و مبل شويي، نظرات مشتريان قبلي آنها را بررسي كنيد، تا بتوانيد بهترين فرد را براي نظافت منزل‌تان انتخاب كنيد.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/3330/Home_cleaning_services_with


برچسب: خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۶:۰۴ توسط:sam موضوع:

پست هاي سايت خدمت از ما

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي كه داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265


برچسب: سايت خدمت از ما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۴۵ توسط:sam موضوع: