بهمن بيستُ دو بهمن بيستُ دو .

بهمن بيستُ دو

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

مهاجرت به كانادا با رايا بين الملل

 

كشور كانادا يكي از پيشرفته‌ترين كشورهاي جهان است و در هم اكنون به يكي از جذاب ترين مقاصد براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي تبديل شده است.  از جمله جذابيت هاي كانادا جامعه چندفرهنگي آن است، همچنين از ديگر مزاياي كانادا مي توان به كيفيت بالاي آموزشي در كانادا و شهريه كمتر نسبت به ساير كشورها اشاره كرد. كانادا دومين كشور بزرگ است كه بهخاطر استاندارد بالاي زندگي در كانادا، مورد توجه تعداد زيادي از مردم كه قصد دارند براي تحصيل، كار يا زندگي مهاجرت كنند قرار گرفته است. اقتصاد رو به رشد كانادا، شرايط فرهنگي مناسب، مهاجرپذيري و وجود دانشگاه‌هاي معتبر از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند براي همه افرادي كه ميخواهند مهاجرت تحصيلي و اخذ ويزاي تحصيلي كشورهاي پيشرفته را داشته باشند بسيار جذاب باشد.

 

اگر شما هم از اين دسته مردم هستيد كه به فكر مهاجرت به كانادا يا كشورهاي ديگر هستيد توصيه مي كنيم حتما از خدمات رايابين الملل استفاده كنيد. رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه به دانشجويان و مردمي كه قصد مهاجرت به كشورهاي اروپايي يا كانادا را دارند مشاوره و راهنمايي مي دهد و براي دريافت ويزا و اقامت كشور مقصد به شما كمك خواهد كرد.

كانادا كشوري امن براي دانشجويان

رايا بين الملل با بهره گيري از متخصصان با تجربه و استفاده از دانش روز، مشاوره هاي اختصاصي با توجه به شرايط هر يك از داوطلبان و برنامه آنها ارائه مي كند. رايابين الملل با پيگيري هاي منظم و به موقع به شما كمك خواهد كرد تا با صرف كمترين زمان بهترين نتيجه را براي مهاجرت و مهاجرت تحصيلي خود دريافت كنيد.

شركت رايابين الملل international raya در تلاش است بهترين خدمات و راهنمايي ها را به شما براي ادامه تحصيل و كار در كشورهاي مختلف دنيا بويژه كانادا ارائه كند تا در سختي هاي اين مسير تنها نباشيد و در كمترين زمان اين مسير سخت را پشت سر بگذاريد. براي آشنايي بيشتر با شرايط تحصيلي و مدارك مورد نياز و زندگي در كشورهاي مختلف مي توانيد به سايت رايا بين الملل مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۹:۳۳ توسط:sam موضوع:

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر گفت: تمامي بانك‌هاي كشور خدمات يكساني ارائه مي‌كنند اما بانك شهر براي پيشرفت نبايد در سايه ديگر بانك‌ها قرار مي‌گرفت.

به گزارش فاطمه تفقدي خبرنگار اقتصادي خبرگزاري موج؛ توسعه بانكداري الكترونيك نياز نسل امروز جامعه ماست و با تبديل‌شدن ابزارهاي فيزيكي به ابزار مجازي، مشتريان در حال انتخاب سرويس‌هاي مبتني بر فضاهاي مجازي الكترونيك هستند. ازاين‌رو بانك شهر در اقدامي نوين طي سال‌هاي اخير توانست با تكيه‌بر شعار نوآوري در خدمت فعاليت خود را در اين عرضه آغاز و با ارائه خدمات متنوع در حوزه بانكداري تحولات زيادي را در سيستم بانكداري كشور به وجود آورد. مدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهر نت بانك شهر بابيان اينكه در حال حاضر ?? شهر نت بانك شهر در شهر تهران وجود دارد افزود: از اين ?? شهر نت تنها ?? در سطح شهري تهران قرار دارند و شهر نت‌هاي شوش و برج ميلاد با رفع مشكلاتشان اصلاح شدند. محمدرضا جاويدي توضيح داد: پيشخوان‌هاي چندمنظوره شهرنت با اتكا به تكنولوژي‌هاي نوين نرم افزايي به‌صورت ?? ساعته بخشي از خدمات بانكي و ارزش‌افزوده را به مشتريان ارائه و فراهم كرده است.   *شهرنت هاي بانك شهر سد معبري براي شهروندان ايجاد نكردهمدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهرنت با اشاره به اينكه براي احداثشهرنت هاي بانك شهر يك كميته فني بر انجام پروژه نظارت دارد اظهار داشت: برخي از رسانه‌ها مدعي بر اين شدن كه نصب شهرنت ها در سطح پياده‌روها سد معبر مي‌كند درحالي‌كه كميته خود بانك و شهرداري بر اين موضوع نظارت مي‌كنند. به گفته اين مسئول بانك شهر تفاهم‌نامه‌اي با نيروي انتظامي صورت داده و پليس تمامي شهرنت هاي پايتخت را ازلحاظ امنيتي ايمن كرده تا مشكلي براي شهروندان پيش نيايد. وي تصريح كرد: كيسك‌هاي شهرنت بانك شهر در ابعاد ?*? و برخي كمتر از نيم متر هستند و توانسته‌ايم از فضاي مرده پياده روها استفاده كافي براي شهري با تكنولوژي‌هاي روز را انجام داديم. جابري توضيح داد: بعد از ايرادات اعضاي شوراي شهر نسبت به ايجاد سد معبر توسط اين كيوسك‌ها، اقدام به بازبيني جانمايي اين كيوسك‌ها كرديم و كيوسك شعبه پاسداران حذف و كيوسك ميدان شوش و برج ميلاد نيز جانمايي‌اش جابه‌جا شد تا مشكل سد معبر و احتمال سد معبر رفع شود.*شهر نت‌ها بانك شهر كپي‌برداري از هيچ نمونه خارجي نيستمحمدرضا جاويدي با اشاره به اينكه كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد گفت: بانك شهر در ايجاد شهر نت‌ها سعي كرده آينده‌نگري كنيد حتي نمايندگان بانك‌هاي خارجي و معتبر اروپايي، كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد حتي يكي از مديران بانك‌هاي اروپايي به شوخي پس از بازديد از اين كيوسك‌ها عنوان كرد كه مي‌خواهد ايده ما را درخصوص شهر نت‌ها بدزدد! به گفته جاويدي سعي داريم با ارائه خدمات خاص نسبت به جذب مشتري بيشتر اقدام كنيم و دقت داشته باشيم تا مثل كشورهاي ديگر بتوانيم شعب بانكي را كمتر و نصب كيوسك‌هاي ?? ساعته اقدام كنيم.*سراي محله به كمك فرهنگ‌سازي و تبليغات شهرنت ها مي‌آيدرئيس مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاري موج، مبني بر آموزش شهروندان و فرهنگ‌سازي اقشار مختلف جامعه توضيح داد: در ايام عيد نوروز شهرهاي اصفهان، تبريز، شيراز و مشهد بيشترين استقبال را از شهرنت هاي بانك شهر را داشتند و ما هم از فضاي تبليغات براي آگاهي سازي اذهان عمومي به نحو احسنت استفاده كرديم.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

فرشاد فخيمي ياد آورشد: بانك شهر براي آموزش و اطلاع‌رساني‌هاي لازم را كرده ولي باز درصدد آموزش بيشتر هستيم تا تمام افراد جامعه با اين سيستم و تكنولوژي روز بانكي مطلع شوند، از همين رو در كيوسك‌هاي شهر نت سيستم واي فاي گذاشته بوديم تا مراجعه كنده با ورد به شهرنت ها بلوتوثرا فعال و برنامه آموزش را دانلود كند وي با اشاره به همكاري كه بانك شهر با شهرداري تهران قرار است انجام دهد؛ تصريح كرد: سرانه‌هاي محله براي آموزش به عموم مردم انتخاب‌شده‌اند تا از اين طريق آموزش از فضاي مجازي بانك شهر به مردم داده شود. به گفته اين مسئول بيشترين استقبال مردم در ماه رمضان و فصل گرم تابستان بالخصوص استان‌هاي جنوبي كشور بوده.*فعاليت ??? كيوسك شهر نت در سراسر كشورمدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر يادآور شد: تصور نكنيد كه بيشتر كيوسك‌ها در تهران است بلكه در شهرهايي همچون شيراز، گيلان، مازندران، اصفهان، تعداد كيوسك‌هاي شهر نت بيشتر از تهران است و ميزان رضايتمندي مردم نيز بيشتر است. جاويدي ادامه داد: براي ايجاد هر كيوسك، ??? تا ??? ميليون تومان اعتبار لازم است و اين در حالي است كه تنها در ?? كيوسك بانك شهر، خود بانك مستقر است و در فاز دوم نيز ?? دستگاه خود بانك ديگر كه عمليات افتتاح حساب و… را انجام مي‌دهند، به‌زودي نصب خواهد شد. مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر اضافه كرد: مشتريان مي‌توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه برخي به‌صورت ?? ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. صدور آني كارت هديه
  2. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  3. خدمات مبتني بر كارت
  4. واريز وجه به‌حساب و ساير خدمات قابل‌ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هرگونه مشكل در لحظه و ازطريق ارتباط صوتي / تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سؤال و رفع مشكلات مربوطه كنند.

و همچنين از طريق دستگاه خود بانك(VTM) موجود در پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر، اين امكان ميسر مي‌گردد تا مشتري به‌صورت آنلاين با رئيس شعبه مجازي در ارتباط باشد و درخواست‌هاي بانكي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهد.

  1. افتتاح حساب و صدور كارت نقدي
  2. انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانكي
  3. اعلام مفقودي و مسدودي كارت
  4. صدور اينترنتي كارت هديه
  5. پرداخت اقساط تسهيلات بانك شهر
  6. مسدود كردن اينترنت بانك و همراه بانك
  7. انتقال وجه ساتنا
  8. انتقال وجه پايا
  9. صدور گواهي تمكن مالي
  10. صورتحساب فارسي و لاتين
  11. صدور ضمانت‌نامه بانكي، صدور واحدهاي سرمايه‌گذاري آرمان‌شهر

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۷:۲۹ توسط:sam موضوع:

رود نيل

در شمال شرقي آفريقا كشور مصر واقع شده است كه يكي از نخستين تمدن هاي بشريت را داراست، اين كشور پرجمعيت ترين كشور در خاورميانه مي باشد و سومين كشور پر جمعيت قاره آفريقا به شمار مي آيد، اين كشور پر از جاذبه هاي گردشگري متفاوت مي باشد كه سالانه ميليون ها گردشگر و توريست را به سوي خود مي كشاند به طوري كه 12 درصد از نيروي كار مصر در صنعت گردشگري مشغول به كار هستند، از جاهاي ديدني بسيار معروف اين كشور مي توان به اهرام مصر اشاره كرد كه يكي از پربازديد ترين جاهاي ديدني دنيا محسوب مي شوند. رود نيل نيز يكي از ديدني هاي مهم اين كشور به شمار مي آيد چرا كه اگر اين رود وجود نداشت در اين كشور موجودي باقي نمي ماند و از تمدني هم خبري نبود. در ادامه مي خواهيم كمي در مورد رود نيل اطلاعاتي در اختيار شما مخاطبان قرار دهيم.

منبع : رود نيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۴۱ توسط:sam موضوع:

دانلود فيلم Heat 1995

دانلود فيلم Heat 1995

yeez_z7.jpg

فيلم مخمصه به كارگرداني مايكل مان با بازي آل پاچينو، رابرت دنيرو و ول كيلمر يكي از بهترين فيلم هاي اكشن و پليسي بشمار مي رود و به طوري كه سكانس هاي به ياد ماندني آن شايد در خاطر هركدام از دوستداران سينما ثبت شده باشد. فيلم داستان چند بانك زن حرفه اي است كه در آخرين سرقت خود در مخمصه اي با پليس گير مي افتند و در ادامه پليس به دنبال دستگيري آنها است ولي …

اطلاعات تكميلي فيلم Heat 1995 :

كارگردان : Michael Mann

نويسنده ها : Michael Mann

بازيگران : Al Pacino, Robert De Niro, Val Kilmer

كشور : USA

زبان : English | Spanish

تاريخ انتشار : ?? December 1995 (USA)

شناخته شده به اسم : Heat

لوكيشن فيلمبرداري : Venice Boulevard at Georgia Street, Los Angeles, California, USA

كمپاني سازنده : Warner Bros., New Regency Productions, Forward Pass

Box Office فيلم Heat 1995 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $?,???,???, ?? December 1995

Gross USA: ,436,818

Cumulative Worldwide Gross: 7,436,818

فيلم مخمصه به كارگرداني مايكل مان در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن و هيجان انگيز مي‌باشد. در اين فيلم آل پاچينو، رابرت دنيرو، تام سايزمور، دايان ونورا، ايمي برنمن، اشلي جاد، ميكلتي ويليامسون، وس استودي، تد لواين، جان ويت , وال كيلمر به هنرمندي پرداخته‌اند.

اپنود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۰۹ توسط:sam موضوع:

تجاوز جنسي چيست؟| انواع تجاوزجنسي

تجاوز جنسي چيست؟| انواع تجاوزجنسي

 

 زماني كه فردي را به زور كتك و خشونت وتهديد و اهانت، وادار به انجام رابطه ي جنسي كنند تجاوز جنسي صورت گرفته است.و به آن فردي كه ديگري رامجبور به انجام نزديكي جنسي كرده متجاوز گفته ميشود.

ممكن است درمواردي هم فرد درحالت بيهوشي يا مستي يا خواب آلودگي باشد.

يااز مواد مخدر استفاده كرده و حالت عادي و هوشياري ندارد يا بيمار يا مصدوم يا معلول ذهني باشد و با آنها رابطه جنسي برقرار شودتجاوزجنسي صورت گرفته است.

ياحتي نزديكي كردن فرد بالغ با كودكان و افراد كم سن و سال،هرچند آن كودك رضايت داشته باشد نيز تجاوز جنسي تلقي ميشود.

 

انگيزه ها

نظرهيلز، يكي از روانشناسان محقق درباره ي تجاوز، انگيزه فرد متجاوز را بخصوص در تجاوز به غريبه چنين ميداند.

 

خشم: گاهي زني رابطه اش را بامردي تمام ميكند و مرد بخاطر خشم و نفرتي كه در دلش وجود دارد به آن زن تجاوز ميكند

 

قدرت: فرد متجاوز مي خواهد زور وقدرتش را به فرد مقابل نشان بدهد.

 

ديگر آزاري: بعضي از آزارگران فرد مقابل را مورد آزار و كتك قرار ميدهند تا با خشم به تحريك جنسي برسند وآن فرد را مورد تجاوز قرار ميدهند.

 

گروه گرايي بزهكارانه: اين دسته از تجاوزگران تعدادشان از دونفربيشتر است و يك گروه هستند كه به فردي حمله ميكنند و به اوتجاوز ميكنند.

 

ارضاي ميل جنسي: به اين عمل "اقدام  تكانشي"گفته ميشود،يعني فرد متجاوز نمي تواند جلوي خواسته جنسي اش رابگيرد.

 

انواع تجاوز جنسي

 

?-تجاوز افراد غريبه

دراين نوع تجاوز دوطرف آشنايي قبلي باهم ندارند و همديگر را نميشناسند  و تجاوز جنسي صورت ميگيرد.

 

?-تجاوز فرد آشنا (دوست صميمي)

دراين نوع تجاوز فرد قرباني متجاوزگر را ميشناسد ويا باهم دوست بوده اند.

وقرباني خودش را بخاطر اعتماد بيجاو ضعف درانتخابش سرزنش ميكند.

دراين جاافراد به دليل نداشتن آگاهي لازم درباره تفاوت بين تجاوز جنسي و تجربه جنسي دچار مشكل ميشوند و زماني كه اين دونفر باهم رابطه ي بسيار صميمي دارند مرد،زن را وادار به آميزش به طور كامل ميكند.

دربسياري از موارد زن باردار ميشود بدون اينكه طرفين از آن اطلاعي داشته باشند فقط و فقط بخاطر نداشتن آگاهي درمسائل جنسي شان است.

 

عواملي وجود دارد كه پيامدهاي اين رابطه هارا بحراني تر ميكنند،براي مثال؛

-محدودسازي فضاي خانواده و فضاي اجتماعي و آموزشي در ارائه معلومات لازم دراين خصوص.

-داشتن احساس شرم و گناه

 

تجاوز در رابطه زناشويي:

اين نوع از تجاوز در رابطه ازدواج انجام ميشود.

در زمان هاي گذشته شوهر بدون رضايت زن رابطه جنسي اش را برقرار ميكرد و تجاوز محسوب نميشد و زن هاهم بايد باهر رفتار جنسي كه با آنها ميشد كنار مي آمدند و هرزمان كه شوهر به رابطه جنسي نياز داشت زن بايد بدون چون و چرا قبول ميكرد و مرد حق خود ميدانست كه هر زمان اراده كند زن دراختيارش باشد.

امروزه نيز در كشورهاي خارجي و بخصوص آمريكا مردان از اين حق برخوردارندو تا زماني كه آزار جسمي وارد نشود تجاوز محسوب نميشود.

امروزه تجاوز زناشويي دركتاب قانون تثبيت شده است ولي زناني كه دچار تجاوز زناشويي شده اند متاسفانه آن را به پليس اطلاع نميدهند و از نظر جسمي و عاطفي مانند ساير قربانيان تجاوز آسيب ميبينند.

 

جهت ارتباط با مشاوران و روانشناسان آنلاين گپچه و دريافت مشاوره جنسي با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مشاوره آنلاين گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۹:۱۸ توسط:sam موضوع:

سريال هاي متفاوتي كه در شبكه نمايش خانگي ركورد زدند

سريال هاي متفاوتي كه در شبكه نمايش خانگي ركورد زدند

نزديك به سي سال است كه مهران مديري دارد سريال مي‌سازد و هر كارش فارغ از كيفيت و موضوع به زمان خود جزو آثار مهم و پربيننده بوده. با اين وجود كارنامه مديري از نظر آثار موفق و ناموفق نموداري سينوسي دارد و بارها پيش آمده كه بعد از موفقيت‌هاي همه‌جانبه با شكست‌هاي غافلگيركننده مواجه شود. همين كنجكاوي را پيرامون ساخته جديد او افزايش مي‌دهد؛ آيا با يك اثر موفق ديگر مواجه خواهيم شد يا سريالي كه بعدا كمتر كسي آن را به ياد خواهد آورد؟
پخش سريال دراكولا مهران مديري يا همان فصل دوم سريال موفق هيولا به تازگي آغاز شده و به همين بهانه در فيليمو شات نگاهي داريم به ساخته جديد مهران مديري.

هيولا در كارنامه مديري به اثر مهمي تبديل شد، تقريبا موفق‌ترين اثر او در دهه نود كه براي آن مي‌توان دلايل متعددي را برشمرد؛ از همكاري مجدد با پيمان قاسم‌خاني پس از سال‌ها، براي طراحي قصه و روايت، گرفته تا پرداختن به موضوعي روز و همين‌طور دور شدن از فضاي تكراري چند مجموعه قبلي‌. حال، دراكولا دنباله‌اي است بر يك سريال موفق كه با فاصله‌اي حدودا يك ساله روانه بازار شده. هيولا داستان هوشنگ شرافت معلم ساده‌اي را روايت مي‌كرد كه در طول زندگي‌اش به دليل شرافت و پاكدستي به هيچ جا نرسيده بود اما آشنايي‌اش با كامران كامروا و برداشتن اولين گام‌هاي كج، مسير زندگي‌اش را براي هميشه تغيير مي‌داد. در دراكولا خبري از خانواده شرافت و ديگر شخصيت‌هاي فصل اول نيست و اين بار كامران كامروا (با نقش‌آفريني خود مهران مديري) به شخصيت مركزي قصه تبديل شده. كامروا به طرز نامعلومي از زندان آزاد شده، مجددا با يك زن ثروتمند ازدواج كرده، با راه انداختن يك بنياد خيريه زندگي تازه‌اي را تشكيل داده و فرزندش هم به خارج از كشور رفته و يك بنگاه شرط‌بندي و قمار اينترنتي زده. در فصل دوم قرار است كه ببينيم كه كامروا چطور به يك مفسد اقتصادي تبديل شده و چطور به فعاليتش ادامه مي‌دهد و همين بهانه‌اي است براي سرك كشيدن به زندگي طبقه‌اي كه هيچ وقت از نزديك ديده نشده.

 

در شرايطي كه طبقه متوسط به بن‌بست رسيده و رسما هيچ مسير روشني را پيش‌روي خودش نمي‌ديد و اين باور عمومي در جامعه شكل گرفته بود كه در اين مملكت از راه راست نمي‌شود به جايي رسيد، هيولا با انتخاب قهرماني هميشه شكست خورده و مفلوك از اين طبقه و سوق دادن او به سمت خلاف، الگوي دراماتيك جذاب و درگير‌كننده‌اي داشت كه به راحتي مي‌توانست با مخاطب ارتباط برقرار كند. در دراكولا فعلا خبري از قطب دراماتيك همدلي‌برانگيز در قصه نيست و داستان به طور كامل در يك طبقه تازه به دوران رسيده اتفاق مي‌افتد. اينجاست كه مي‌توان پيش‌بيني كرد مسير سختي پيش‌روي سريال باشد.

در يكي دو سال گذشته، بحران اقتصادي و اختلاف طبقاتي در كشور به اوج خودش رسيده و تصويري كه در فضاي مجازي از زندگي مرفه و اعياني اقليتي محدود منتشر شده توامان توجه و نفرت عموم مردم را در پي داشته. اين را بايد اضافه كنيد به سابقه پررنگ گرايش‌هاي چپ در فضاي فكري و رسانه‌هاي ايراني كه هميشه به شكلي ستيز با سرمايه و سرمايه‌داري را تقويت كرده. در اين وضعيت رفتن به سراغ طبقه فوق مرفه در ايران كه به طرز مشكوكي معلوم نيست از كجا و چگونه به اين ثروت دست پيدا كرده، بدون شناخت و نشاني دقيق به شدت مي‌تواند سوءتفاهم‌برانگيز باشد و به تصويري جعلي منجر شود كه مخاطب آن را پس مي‌زند.

u2r_z8.jpg

در سريال دراكولا سازنده به سراغ شخصيت‌ها و فضايي رفته كه در فصل قبلي به عنوان قطب منفي بالقوه قصه معرفي شده بودند و اين بار هرچقدر هم كه براي هجو و تمسخر اين طبقه تلاش شود، بدون وجود شخصيت يا عنصري كه همدلي بيننده را جلب كند، قصه به سختي پيش مي‌رود؛ چرا كه نيازمند برخورد و تضادهاي دراماتيك است. جداي از اين، تجربه ثابت كرده كه دنباله‌سازي براي آثار موفق به اندازه كافي كار سختي هست و بايد توقع بالاي مخاطبان را در همان بدو امر برآورده كند.

مديري حدود يك دهه قبل با قهوه تلخ، فارغ از كيفيت، راهي پيدا كرد براي شوخي و نقد حاكمان در مقابل مردمان. دهه بعد، در آثارش انگشت خود را تماما به سمت مردمان نشانه گرفت. دراكولا به سراغ موضوعي رفته كه بدون خط‌كشي روشن و مشخص، ممكن است در پرداخت و نمايش به مشكل بخورد. حداقل تجربه تماشاي اپيزود اول سريال نشان مي‌دهد كه براي مديري حمله به طبقه ثروتمند نوكيسه در ايران امروز، بدون شرح و تفسير دقيق و درست از خاستگاه اين طبقه، نسبت به هر چيزي اولويت داشته، حتي خلق موقعيت‌هاي كمدي و روايت داستان.

 

مسلما نام مهران مديري براي شروع مي‌تواند موفقيت هر اثري را تضمين كند اما در شرايط فعلي كه مخاطبان با بي‌شمار شبكه مواجه‌اند و حق انتخاب آن‌ها در حوزه محصولات توليدي پلتفرم‌هاي پخش آنلاين افزايش پيدا كرده، راضي نگه داشتن بيننده از هر زماني سخت‌تر شده. بايد ديد كه اين بار مديري با دراكولا در مقابل چنين چالش سختي چگونه عمل مي‌كند.

انيميشن ديرين ديرين

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يك مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است كه با كارگرداني و تصويرگري علي درخشي است كه به مشكلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا كنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي كند.

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

 

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال طنز «ديرين ديرين» با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتاركاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، ركورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت كرده است.
اين پويانمايي به كارگرداني علي درخشي و تهيه كنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌كاراكترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي كاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تك‌موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۷:۰۰ توسط:sam موضوع:

راهكارهاي كسب درآمد از طراحي سايت

راهكارهاي كسب درآمد از طراحي سايت

در اين مقاله قصد دارم تا توصيه هايي را در ارتباط با اينكه چگونه و كجا از شغل طراحي سايت مستقل درآمد به دست بياوريد، در حالي كه شما هم چنان يك دانشجوي طراحي گرافيك مي باشيد، ارائه كنم.

براي دانشجويان سال اول، دوم و سوم، پيدا كردن يك كار پاره وقت طراحي سايت بسيار سخت است و تقريباً غير ممكن مي باشد و خيلي از افراد ترجيح مي دهند تا در مغازه سوپرماركت محله خود به كار بپردازند. من در اينجا به شما اثبات مي كنم كه دانشجويان طراحي نيز مي توانند در اين بخش از طراحي وب سايت به فعاليت بپردازند، در حالي كه هم چنان به تحصيل خود ادامه مي دهند.

مشكلات

مشكلاتي كه دانشجويان طراحي بيشتر با آن روبرو مي باشند به اين ترتيب است كه آن ها مهارت هاي لازم براي يك طراح متخصص و حرفه اي شدن در بر ندارند زيرا آن ها هم چنان سعي در آناليز و آموزش جزئيات نرم افزارها مي باشند آن ها هنوز داراي نمونه كار مشهور و محبوبي نمي باشند و اطلاعات و آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان، و مديريت زمان ندارند. بياييد به اين مشكلات و راه حل آن ها نگاهي بياندازيم.

1- نداشتن مهارت هاي پايه طراحي سايت.

اين مورد دليل اين است كه چرا شما هم چنان در دانشگاه يا كالج به سر مي بريد: براي آموختن چنين مهارت هايي. در هر صورت در دانشگاه يك دانشجوي ايستاتيك و يكنواختي نباشيد، شما بايد پيش برويد و موارد بيشتري را ياد بگيريد و مانند رهبر و سر دسته دانشجويان ديگر باشيد. شما بايد در انجمن ها و گروه هاي طراحي گرافيك فعال باشيد، وبلاگ هاي طراحي و طراحي سايت مستقل را (مانند موردي كه هم اكنون در آن حضور داريد) بخوانيد، كتاب هايي را قرض گرفته و يا خريداري كنيد، سوالاتي را بپرسيد و غيره. طراحي سايت اختصاصي

به موسسه طراحي سايت محلي خود رجوع كنيد و از آن ها بخواهيد براي به دست آوردن تجربه، پروژه هايي را به شما بسپارند و شما را به كار بگيرند. من شخصا از اين مورد موارد بسيار زيادي را درباره مشتريان و مديريت زمان پروژه ها آموختم. مطمئن باشيد كه اين امر به شكل گرفتن مهارت هاي ابتدايي طراحي سايت تان بسيار كمك كند.

2- نداشتن مهارت هاي كامپيوتري و نرم افزاري.

شما به مهارت هاي كامپيوتري و نرم افزاري نياز داريد تا يك طراح گرافيكي موفقي بشويد و بهترين راه براي دستيابي به اين مهارت ها خواندن منابع آموزشي، كتاب ها و تمرينات مي باشد. با خواندن منابع آموزشي و كتاب ها شما آگاهي هاي بسياري را از نرم افزارها به دست مي آوريد و بهتر مي توانيد به عنوان يك طراح گرافيكي به فعاليت بپردازيد. طراحي سايت تهران   

سعي كنيد تا تجربه هايي را از طراحان متخصص و حرفه اي جويا شويد- بهترين راه براي اين كار رجوع كردن به موسسه طراحي سايت محل خودتان مي باشد، در بيشتر مواقع آن ها بسيار خوشحال مي شوند تا به شما كمك كنند. مورد ديگري كه من نيز انجام داده ام به اين ترتيب است كه آيتم هاي استوك رايگاني را دريافت نماييد و دوباره آن ها را بسازيد تا مشاهده كنيد كه چگونه آنها ساخته مي شوند. شخصا اين امر، دنياي جديدي را براي من نمايان ساخت.

در آخر اين بخش: تمرين كنيد، تمرين كنيد، تمرين كنيد.

3- نداشتن يك نمونه كار مشهور و معتبر

هر طراح وب سايتي مي بايست از يك جايي شروع كند و هر طراحي به هر حال بايد از صفر آغاز به كار كند و از اين رو شما تنها نيستيد. نمونه كار احتمالا مهمترين موردي است كه شما در دانشگاه انجام مي دهيد، زيرا اين مورد مي تواند به شما كمك كند تا در آينده و زماني كه فارغ التحصيل شديد، كار تمام وقتي را به دست بياوريد. طراحي سايت شركتي

 نمونه كارها در نوع خود مبحث جداگانه اي مي باشند، در هر صورت شما مي توانيد آن را توسط خلاصه طراحي هاي گرافيكي تخيلي انجام دهيد. اگر اين موارد تخيلي داراي كيفيت بالايي باشند، هيچ كس به واقعي نبودن آن توجه اي ندارد.

4- نداشتن آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان و مديريت زماني

تقريبا تمامي فارغ التحصيلان در زمينه طراحي گرافيكي داراي كمبود مهارت هاي مديريت زمان و مشتري مي باشند: تجربه، كليد اصلي در اين زمينه محسوب مي شود و هيچ راهي به جز اين كه به موسسه طراحي سايت محل خود رجوع كنيد تا تجربه هاي بهتري به دست بياوريد، وجود ندارد. تنها به ياد داشته باشيد كه خود را حتما دانشجوي طراحي گرافيكي معرفي كنيد و بگوييد كه مي خواهيد موارد جديدي را آموزش ببينيد. با كار كردن در اين موسسه هاي طراحي با تمامي موارد مربوط به مشتريان، مديريت زماني و غيره در ارتباط مي شويد. ساخت سايت     

 

در اين جا يك پاسخ واقعي از مخاطبين سايت من وجود دارد- واقعا كاربري است!

"سلام آقاي JACOB. شما يك شخص فارق العاده و افسانه اي مي باشيد. من توصيه هاي شما را در ارتباط با درخواست كار از موسسه طراحي سايت محلي پيروي نمودم و زماني كه آن ها به من گفتند كه مي توانم براي يك روز در هفته آن جا مشغول شوم، متعجب شدم. من هميشه فكر مي كردم كه آن ها به من مي گويند كه "ما زمان كافي را براي دانشجويان جوان بي تجربه نداريم". شما درست مي گفتيد، آن ها نيز از صفر دست به كار شدند. شايد كار بسيار كوچكي محسوب شود، اما تجربه هاي ضروري كه در آن وجود دارد باعث مي شود تا زماني كه در آينده براي شغل تمام وقت درخواست مي دهم، از ساير دانشجويان متمايز باشم، زيرا من تجربه هايي را در حين كار با پروژه طراحي سايت و مشتريان به دست آورده ام." شركت طراحي سايت     

5- دريافت مشتريان و يا پروژه هاي طراحي سايت.

بعد از اينكه به اندازه كافي اعتماد به نفس لازم را براي طراح سايت مستقل شدن و يا كار كردن در موسسه هاي طراحي سايت در طول تحصيل در دانشگاه به دست آورديد، به دنبال مشتريان و يا پروژه هاي باشيد.

دانشجويي طراحي مي باشيد كه كار طراحي سايت مستقل را انجام مي دهد و يا مي خواهيد در آينده به اين امر دست يابيد؟ لطفا داستان هاي تان را با ما به اشتراك بگذاريد.

  1. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  2. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  3. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  4. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  5. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  6. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  7. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  8. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  9. https://webinja.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  10. https://webinja.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  11. https://webinja.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  12. https://webinja.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  13. https://webinja.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  14. http://seowebdesigning.blogtez.com/post34.php
  15. http://seowebdesigning.blogtez.com/post42.php
  16. http://seowebdesigning.blogtez.com/post40.php
  17. http://seowebdesigning.blogtez.com/post38.php
  18. http://seowebdesigning.blogtez.com/post36.php
  19. http://webdesigning.niloblog.com/p/42/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  20. http://webdesigning.niloblog.com/p/50/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۵:۳۱ توسط:sam موضوع:

انواع مدل پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

راهنماي انواع پرده

پرده يكي از المان‌هاي مهم در طراحي دكوراسيون داخلي منازل و ادارات محسوب مي‌شود كه در كنار ديزاين و طراحي كف، ديوارها و سقف اتاق‌ها جلوه خاص و منحصر به فردي به محيط منزل يا محل كار شما مي‌دهد. معمولا به محض ورود در داخل ساختمان‌ها اولين سطوحي كه به چشم مي‌خورد سطوح ديوارها و پنجره‌هاي داخلي آن بنا است. به همين دليل بيشترين تمركز طراحان در طراحي و دكوراسيون محيط بر روي اين دو سطوح مي‌باشد. انتخاب نوع و رنگ كاغذ ديواري‌ها و همچنين تعيين جنس، مدل و طرح پرده‌ها علاوه بر اينكه محيطي زيبا و دلنشيني را ايجاد مي‌كند، نقش به سزايي هم در روحيه ساكنين خانه و يا كاركنان ادارات ايفا مي‌نمايد. به نوعي مي‌توان گفت ايجاد حس آرامش، هيجان، شادي و بالا رفتن روحيه افراد با نوع دكوراسيون داخلي ارتباط مستقيم دارد. به همين دليل تاكيد مي‌شود كه در خريد و انتخاب پرده دقت و وسواس كافي به خرج دهيد.

x5hh_a1.jpg

پرده بر حسب ويژگي‌هايش در انواع مختلف طراحي و توليد مي‌شوند و شما برطبق هدف و مكان خود مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب و خريداري نماييد. پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و... از جمله انواع پرده‌ها هستند كه براي خريد هر كدام از آن‌ها بايد نكاتي را در نظر بگيريد تا با خريدي مناسب و با صرفه محيط منزل يا كار خود را به محيطي دلپذير و آرامش بخش تبديل كنيد. خريد و انتخاب پرده به علت تنوع بالاي آن‌ها از لحاظ جنس، نوع كاربري و نوع تكنولوژي كاري سخت و پر چالش اما هيجان‌انگيز به نظر مي‌رسد. براي انتخاب و خريد انواع پرده از جمله پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده شيد، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه بايد پارامترهايي را در نظر داشته باشيد و اطلاعاتي در مورد هر كدام از آن‌ها كسب نماييد سپس اقدام به تهيه و نصب آن‌ها كنيد.

در ادامه ما به معرفي برخي از انواع جنس‌ها و مدل‌هاي مختلف پرده خواهيم پرداخت و نكات مهم و تاثيرگذار در تهيه و خريد انواع پرده را مورد بررسي قرار خواهيم داد. اگر قصد خريد پرده و تغيير در دكوراسيون خانه يا محل كار خود را داريد پيشنهاد مي‌كنيم تا پايان مطالب همراه ما باشيد.

انواع جنس پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

جنس پرده بر اساس كاربرد آن‌ها و هدف شما از نصب پرده مي‌تواند متغير و متفاوت باشد. در بازار پرده‌هاي متنوعي از جنس‌هاي مختلف وجود دارد كه در زير به برخي از آن‌ها اشاره خواهيم كرد.

پرده ابريشم و مخمل

اين جنس از پرده ها معمولا در فضاهاي رسمي مانند سالن‌هاي پذيرايي و نشيمن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و فضاي داخلي منزل يا اداره شما را مدرن و كلاسيك جلوه مي‌دهند. البته استفاده از اين جنس پرده به يراق آلات و ابزار بيشتري نسبت به ساير پرده‌ها نيازمند است. اين پرده‌ها به دليل سنگين بودن و ضخيم بودنشان نور كمتري را به محيط داخلي منعكس مي‌كند. قيمت اين جنس از پرده‌ها نسبت به ساير جنس‌ها بيشتر بوده زيرا به عنوان گران‌قيمت‌ترين پارچه‌ها شناخته شده‌اند .

پرده‌هاي كتان، ساتن، نخي

پرده با جنس نخ يا كتان به دليل ساده بودنشان مناسب هر سبك دكوراسيوني مي‌باشند و در بيشتر اتاق‌ها و سالن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بيشترين سبكي كه از اين نوع پرده‌ها در آن استفاده مي‌شود سبك مدرن و مينيمال است. از اين جنس پرده‌ها به عنوان پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه، پرده اداري حتي به عنوان پرده پذيرايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از لحاظ وزني سبك هستند اما ضخامت آن‌ها زياد است و نياز به وجود آستري ندارند.

پرده دانتل

اين جنس از پرده‌ها مناسب دكوراسيون اداري و حتي منازل است، به محيط جذابيت و زيبايي مي‌بخشد و فضاي دلپذيري را ايجاد مي‌كند. اين جنس از پرده‌ها به خاطر طراحي‌هاي منحصر به فردشان و نيز به دليل ظرافت و زيبايي كه دارند بسيار مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند و از محبوبيت خاصي در بين افراد برخوردار هستند.

پرده حرير و تور

اين پرده‌ها كاملا نازك و سبك بوده و نسبت به ساير اجناس از ضخامت كمتري برخوردار هستند به همين دليل نياز به نصب آستري در زير كار دارند تا مانع عبور نور خورشيد به داخل منزل يا محيط كارتان شود. پرده حرير در مقايسه با انواع ديگر پرده‌ها ارزان‌تر بوده و از محبوبيت بالايي نيز برخوردار هستند. پرده حرير و تور را در اكثر سبك‌هاي دكوراسيون داخلي مي‌توان استفاده كرد و مناسب هر محيطي مي‌باشد.

انواع مدل پرده در طراحي دكوراسيون داخلي

طراحان داخلي هميشه جنس پرده را با توجه به مدل پرده انتخاب مي‌كنند و در سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي به كار مي‌برند. از انواع مدل پرده مي‌توان به مدل پرده والان دار، پرده رومن، پرده زبرا، پرده شيد رول، پرده كركره‌اي، پرده چوبي پرده حصيري، پرده پيلي دار و... اشاره كرد كه در زير برخي از اين مدل‌ها را مورد بررسي قرار خواهيم داد.

 

33xw_a2.jpg

پرده پيلي دار: اين مدل پرده فضاي داخلي منزل يا محل كار شما را ساده اما بسيار شيك جلوه مي‌دهد. اين پرده‌ها براي بلندتر نشان دادن ديوارها بسيار مناسب است. جنس اين مدل پرده‌ها از پارچه‌هايي نازك مانند حرير است و مناسب هر سبك از دكوراسيون مي‌باشد.

پرده والان دار: يكي از قديمي‌ترين مدل‌هاي پرده مي‌باشد كه در آن والان به عنوان يك شال بر روي پرده اصلي قرار مي‌گيرد. در اين مدل اگر پرده اصلي ساده باشد والان آن را طرح دار انتخاب مي‌كنند و يا اگر پرده اصلي طرح دار باشد از والان‌هاي ساده استفاده مي‌نمايند. مدل پرده والان دار مناسب سبك‌هاي كلاسيك و سنتي است و امروزه از محبوبيت كمتري برخوردار است.

پرده رومتاين مدل از پرده‌ها جزو مدل‌هاي امروزي و مدرن قرار گرفته است. از ظرافت و زيبايي خاصي برخوردار بوده و و در سبك مدرن در دكوراسيون خانه‌ها از آن استفاده مي‌كنند. جنس پارچه اين مدل از نوع ضخيم ساده و يا بافت‌دار است و نياز به آستري ندارند. همچنين اين پرده‌ها به شكل عمودي و كركره‌اي باز و بسته مي‌شوند.

پرده زبرااين مدل پرده نيز مناسب هر فضايي است و به صورت پرده اداري، پرده پذيرايي، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه از آن استفاده مي‌شود و نقش كارآمدي در فضاي آشپزخانه و اتاق خواب دارد. اين پرده‌ها به شكلي عمودي و بالا رونده نصب مي‌گردند و به راحتي مي‌توان به كمك آن نور و ديد به بيرون از پنجره را تنظيم كرد. پرده زبرا از دو لايه تركيبي پارچه و تور ساخته شده است كه به شكلي موازي كنار هم قرار گرفته‌اند به طوري كه شما مي‌توانيد به دلخواه خود زاويه بين تورها را تغيير دهيد.

پرده شيد رولاين مدل از پرده نيز در گروه پرده‌هاي كركره‌اي قرار دارد و به صورت رولي قابليت جمع شوندگي به سمت بالا را دارند. اين پرده به شكل عمودي حركت كرده و در بخش استوانه‌اي شكل بالاي خود جمع مي‌گردد. پرده شيد رول هم به صورت ساده در بازار موجود است و هم در طرح‌هاي مختلف گرافيكي و چاپي توليد و عرضه مي‌شود. ضخامت اين پرده‌ها بالا بوده و نياز به آستري ندارند. همچنين پرده شيد رول مانند پرده رومن به شكل مكانيزه حركت مي‌كند.

نكات مهم در انتخاب و خريد پرده جهت دكوراسون داخلي

بعد از اينكه با انواع مدل پرده‌ها و جنس آن‌ها آشنا شديد بهتر است قبل از خريد انواع آن به نكات مهم و كاربردي ديگري نيز توجه كنيد تا بهترين و مناسب‌ترين انتخاب را داشته باشيد. برخي از نكاتي كه بايد به آن توجه كنيد شامل موارد زير است:

قبل از خريد هر نوع پرده‌اي اول هدف خود را از نصب پرده مشخص كنيد و نوع سبك دكوراسيون خود را در نظر بگيريد. مثلا اينكه هدف شما از نصب پرده براي شادتر كردن محيط است يا آرامش بخش‌تر كردن آن

در نظر گرفتن مكان نصب پرده از نكات مهم در انتخاب جنس و مدل پرده به شمار مي‌آيد، به طبع جنس و مدل پرده اداري با پرده‌هاي داخل منزل فرق دارد. انتخاب پرده اتاق كودك با انتخاب پرده پذيرايي يا پرده آشپزخانه متفاوت است.

در هنگام انتخاب پرده حتما رنگ پرده را مورد بررسي قرار دهيد، از رنگ‌هايي استفاده كنيد كه اولا طبق سليقه همه افراد ساكن خانه يا محيط كار باشد و در ثاني با رنگ ديگر لوازم دكوراسيون منزل و رنگ ديوار پوش‌ها و كفپوش‌ها هم‌خواني داشته باشد تا محيطي زيبا و شيك ايجاد شود.

در انتخاب طرح‌هاي گرافيكي و يا چاپي روي پرده‌ها دقت كنيد و مناسب با محيطي كه در آن هستيد و روحيات افراد خانه يا اداره آن را انتخاب كنيد. به طور مثال طرح‌هاي كارتوني و شاد مناسب براي اتاق كودك است و طرح‌هايي سه بعدي از گل و گياه مناسب سالن‌هاي پذيرايي مي‌باشد.

 

tern_a3.jpg

  • حتما موقع خريد به جنس و مدل پرده توجه كنيد و مناسب با مكاني كه مي‌خواهيد پرده را در آنجا نصب كنيد جنس مناسب را تهيه نماييد. مثلا براي سالن‌هاي پذيرايي پرده‌هايي با جنس مخمل و يا پرده شيد رول مناسب است.
  • سبك‌هايي كه مي‌خواهيد در دكوراسيون داخلي به كار ببريد را در نظر گرفته و با توجه به سبك مورد نظر پرده تهيه نماييد.
  • حتما اندازه پرده‌ها را مورد بررسي قرار داده تا در زمان اجرا عرض مناسبي براي پرده داشته باشيد.
  • در خريد الحاقات پرده نظير ميل پرده حلقه و گيره دقت كنيد و سعي كنيد ميل پرده‌ها را كمي بزرگ‌تر از پنجره خريداري كنيد رنگ و جنس اين الحاقات بايد با رنگ و جنس پرده هم‌خواني و تناسب داشته باشد.

براي كسب اطلاعات جامع تر و بيشتر مي‌توانيد به سايت فروشگاه پردينه مراجعه كرده و ضمن مطالعه مقالات مندرج در اين سايت از تمامي انواع پرده‌هاي موجود در فروشگاه نيز بازديد نماييد و از راهنمايي‌هاي مشاورين اين فروشگاه بهرمند شويد.

 

منبع: فردانيوز


برچسب: راهنماي انواع پرده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۷:۱۷ توسط:sam موضوع:

اضافه شدن دو مربي جديد و خارجي به تيم ملي فوتبال ايران

اضافه شدن دو مربي جديد و خارجي به تيم ملي فوتبال ايران

دو مربي جديد به كادر فني تيم ملي فوتبال ايران اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري مهر و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، شهاب‌الدين عزيزي خادم رئيس فدراسيون فوتبال ديروز در جلسه‌اي دو ساعته با دراگان اسكوچيچ سرمربي تيم ملي فوتبال گفتگو كرد.

در اين جلسه مقرر شد دو مربي به كادر فني تيم ملي اضافه شود. يك مربي بدنساز با مليت اسپانيايي و يك مربي تمرين دهنده از كرواسي از اردوي فروردين ماه به تيم ملي ملحق خواهند شد.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۰۴ توسط:sam موضوع: