بهمن بيستُ دو بهمن بيستُ دو .

بهمن بيستُ دو

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

تهران با شهرنت‌هاي بانك شهر بيدار است / ??? شهرنت درسراسر كشور

مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر گفت: تمامي بانك‌هاي كشور خدمات يكساني ارائه مي‌كنند اما بانك شهر براي پيشرفت نبايد در سايه ديگر بانك‌ها قرار مي‌گرفت.

به گزارش فاطمه تفقدي خبرنگار اقتصادي خبرگزاري موج؛ توسعه بانكداري الكترونيك نياز نسل امروز جامعه ماست و با تبديل‌شدن ابزارهاي فيزيكي به ابزار مجازي، مشتريان در حال انتخاب سرويس‌هاي مبتني بر فضاهاي مجازي الكترونيك هستند. ازاين‌رو بانك شهر در اقدامي نوين طي سال‌هاي اخير توانست با تكيه‌بر شعار نوآوري در خدمت فعاليت خود را در اين عرضه آغاز و با ارائه خدمات متنوع در حوزه بانكداري تحولات زيادي را در سيستم بانكداري كشور به وجود آورد. مدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهر نت بانك شهر بابيان اينكه در حال حاضر ?? شهر نت بانك شهر در شهر تهران وجود دارد افزود: از اين ?? شهر نت تنها ?? در سطح شهري تهران قرار دارند و شهر نت‌هاي شوش و برج ميلاد با رفع مشكلاتشان اصلاح شدند. محمدرضا جاويدي توضيح داد: پيشخوان‌هاي چندمنظوره شهرنت با اتكا به تكنولوژي‌هاي نوين نرم افزايي به‌صورت ?? ساعته بخشي از خدمات بانكي و ارزش‌افزوده را به مشتريان ارائه و فراهم كرده است.   *شهرنت هاي بانك شهر سد معبري براي شهروندان ايجاد نكردهمدير پروژه‌هاي پيشخوان‌هاي شهرنت با اشاره به اينكه براي احداثشهرنت هاي بانك شهر يك كميته فني بر انجام پروژه نظارت دارد اظهار داشت: برخي از رسانه‌ها مدعي بر اين شدن كه نصب شهرنت ها در سطح پياده‌روها سد معبر مي‌كند درحالي‌كه كميته خود بانك و شهرداري بر اين موضوع نظارت مي‌كنند. به گفته اين مسئول بانك شهر تفاهم‌نامه‌اي با نيروي انتظامي صورت داده و پليس تمامي شهرنت هاي پايتخت را ازلحاظ امنيتي ايمن كرده تا مشكلي براي شهروندان پيش نيايد. وي تصريح كرد: كيسك‌هاي شهرنت بانك شهر در ابعاد ?*? و برخي كمتر از نيم متر هستند و توانسته‌ايم از فضاي مرده پياده روها استفاده كافي براي شهري با تكنولوژي‌هاي روز را انجام داديم. جابري توضيح داد: بعد از ايرادات اعضاي شوراي شهر نسبت به ايجاد سد معبر توسط اين كيوسك‌ها، اقدام به بازبيني جانمايي اين كيوسك‌ها كرديم و كيوسك شعبه پاسداران حذف و كيوسك ميدان شوش و برج ميلاد نيز جانمايي‌اش جابه‌جا شد تا مشكل سد معبر و احتمال سد معبر رفع شود.*شهر نت‌ها بانك شهر كپي‌برداري از هيچ نمونه خارجي نيستمحمدرضا جاويدي با اشاره به اينكه كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد گفت: بانك شهر در ايجاد شهر نت‌ها سعي كرده آينده‌نگري كنيد حتي نمايندگان بانك‌هاي خارجي و معتبر اروپايي، كيوسك‌هاي بانك شهر در هيچ جاي دنيا وجود ندارد حتي يكي از مديران بانك‌هاي اروپايي به شوخي پس از بازديد از اين كيوسك‌ها عنوان كرد كه مي‌خواهد ايده ما را درخصوص شهر نت‌ها بدزدد! به گفته جاويدي سعي داريم با ارائه خدمات خاص نسبت به جذب مشتري بيشتر اقدام كنيم و دقت داشته باشيم تا مثل كشورهاي ديگر بتوانيم شعب بانكي را كمتر و نصب كيوسك‌هاي ?? ساعته اقدام كنيم.*سراي محله به كمك فرهنگ‌سازي و تبليغات شهرنت ها مي‌آيدرئيس مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاري موج، مبني بر آموزش شهروندان و فرهنگ‌سازي اقشار مختلف جامعه توضيح داد: در ايام عيد نوروز شهرهاي اصفهان، تبريز، شيراز و مشهد بيشترين استقبال را از شهرنت هاي بانك شهر را داشتند و ما هم از فضاي تبليغات براي آگاهي سازي اذهان عمومي به نحو احسنت استفاده كرديم.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

فرشاد فخيمي ياد آورشد: بانك شهر براي آموزش و اطلاع‌رساني‌هاي لازم را كرده ولي باز درصدد آموزش بيشتر هستيم تا تمام افراد جامعه با اين سيستم و تكنولوژي روز بانكي مطلع شوند، از همين رو در كيوسك‌هاي شهر نت سيستم واي فاي گذاشته بوديم تا مراجعه كنده با ورد به شهرنت ها بلوتوثرا فعال و برنامه آموزش را دانلود كند وي با اشاره به همكاري كه بانك شهر با شهرداري تهران قرار است انجام دهد؛ تصريح كرد: سرانه‌هاي محله براي آموزش به عموم مردم انتخاب‌شده‌اند تا از اين طريق آموزش از فضاي مجازي بانك شهر به مردم داده شود. به گفته اين مسئول بيشترين استقبال مردم در ماه رمضان و فصل گرم تابستان بالخصوص استان‌هاي جنوبي كشور بوده.*فعاليت ??? كيوسك شهر نت در سراسر كشورمدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر يادآور شد: تصور نكنيد كه بيشتر كيوسك‌ها در تهران است بلكه در شهرهايي همچون شيراز، گيلان، مازندران، اصفهان، تعداد كيوسك‌هاي شهر نت بيشتر از تهران است و ميزان رضايتمندي مردم نيز بيشتر است. جاويدي ادامه داد: براي ايجاد هر كيوسك، ??? تا ??? ميليون تومان اعتبار لازم است و اين در حالي است كه تنها در ?? كيوسك بانك شهر، خود بانك مستقر است و در فاز دوم نيز ?? دستگاه خود بانك ديگر كه عمليات افتتاح حساب و… را انجام مي‌دهند، به‌زودي نصب خواهد شد. مدير پروژه پيشخوان‌هاي بانك شهر اضافه كرد: مشتريان مي‌توانند بدون حضور در شعب بانك و از طريق مراجعه به اين كيوسك‌ها كه برخي به‌صورت ?? ساعته فعاليت دارند از خدماتي نظير:

  1. صدور آني كارت هديه
  2. دسترسي به خدمات اينترنتي بانك شهر
  3. خدمات مبتني بر كارت
  4. واريز وجه به‌حساب و ساير خدمات قابل‌ارائه بر روي خودپردازها استفاده كنند و در صورت بروز هرگونه مشكل در لحظه و ازطريق ارتباط صوتي / تصويري زنده با سامانه مركز تماس مشتريان اقدام به طرح سؤال و رفع مشكلات مربوطه كنند.

و همچنين از طريق دستگاه خود بانك(VTM) موجود در پيشخوان‌هاي شهرنت بانك شهر، اين امكان ميسر مي‌گردد تا مشتري به‌صورت آنلاين با رئيس شعبه مجازي در ارتباط باشد و درخواست‌هاي بانكي خود را به‌صورت غيرحضوري انجام دهد.

  1. افتتاح حساب و صدور كارت نقدي
  2. انتقال وجه بين سپرده‌ها و انتقال وجه بانكي
  3. اعلام مفقودي و مسدودي كارت
  4. صدور اينترنتي كارت هديه
  5. پرداخت اقساط تسهيلات بانك شهر
  6. مسدود كردن اينترنت بانك و همراه بانك
  7. انتقال وجه ساتنا
  8. انتقال وجه پايا
  9. صدور گواهي تمكن مالي
  10. صورتحساب فارسي و لاتين
  11. صدور ضمانت‌نامه بانكي، صدور واحدهاي سرمايه‌گذاري آرمان‌شهر

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۷:۲۹ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :